کد خبر:36873
پ

فکت ها و رکوردهای منفی وحشتناک گل محمدی در پرسپولیس

شاید روز گذشته جدای از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان، بدترین خبر ممکن این بود که استقلال در اهواز موفق به شکست فولاد بشود و سه هفته مانده به پایان لیگ، جشن قهرمانی بگیرد. هواداران خشمگین پرسپولیس که انتظار این فصل ضعیف را از تیمشان نداشتند. در ادامه مروری به فکت ها و رکوردهای منفی وحشتناک […]

شاید روز گذشته جدای از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان، بدترین خبر ممکن این بود که استقلال در اهواز موفق به شکست فولاد بشود و سه هفته مانده به پایان لیگ، جشن قهرمانی بگیرد. هواداران خشمگین پرسپولیس که انتظار این فصل ضعیف را از تیمشان نداشتند. در ادامه مروری به فکت ها و رکوردهای منفی وحشتناک گل محمدی در پرسپولیس  می پردازیم.

 

فکت ها و رکوردهای منفی وحشتناک گل محمدی در پرسپولیس

حسرت یک هفته صدرنشینی

بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس جایی رقم خورد که تیم تحت هدایت او در طول فصل بیست و یکم حتی یک هفته هم طعم صدرنشینی را نچشید. این اتفاق در حالی رخ داد که از 5 سال گذشته نمونه این اتفاق رخ نداده بود. نکته منفی این فکت منفی برای گل محمدی و پرسپولیس اینجا بود که حتی در فصولی که تیم رقیب به قهرمانی نرسید، اما آنها با مربیانی همچون شفر، فکری و استراماچونی برای چند هفته هم که شده، در صدر جدول حضور داشتند.

 

دروازه بان های ضعیف

یحیی گل محمدی امسال در چینش کادر فنی اش اشتباهاتی داشت. او در حالی همچنان از داود فنایی به عنوان مربی گلرهای تیمش استفاده کرد که پرسپولیس بدترین فصل فوتبالی خود در چند سال اخیر را در درون دروازه سپری کرد و با دریافت 20 گل خورده تا هفته 27، نمایش فاجعه ای را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به نمایش گذاشته است.

 

از همه گل خوردند

یکی دیگر از فکت های منفی پرسپولیس اینکه در فصل جاری آنها از همه تیمهای لیگ برتری به جز فجر سپاسی گل خورده اند که اتفاقاً در هفته پایانی به مصاف این تیم در شیراز بروند. در صورتی که آنها در هفته پایانی از فجر گل دریافت کنند، این اتفاق نادر در کارنامه پرسپولیس و یحیی به عنوان رکورد منفی ثبت خواهد شد.

 

تعداد بالای مصدومان

یکی دیگر از رکوردهای منفی پرسپولیس در فصل جاری، مربوط به تعداد بالای مصدومان این تیم است که نشان از بدنسازی ضعیف آنها دارد. در طول فصل به خصوص در انتهای فصل، تعداد مصدومان پرسپولیس به قدری زیاد شد که نبود نفرات کلیدی سرمربی در ترکیب اصلی، منجر به کسب نتایج ضعیف پرسپولیس شد. عیسی آل کثری، سعید آقایی، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، کامیابی نیا، وحید امیری، امید عالیشاه، احسان پهلوان و…. نفراتی بودند که در طول فصل در مقاطع مختلف با مصدومیت های کوتاه و بلند مدت مواجه شدند. اتفاقی بی سابقه که در 5 فصل اخیر به ندرت برای پرسپولیسی ها پیش می آمد.

 

خریدهای ضعیف

از دیگر اتفاقات منفی فصل جاری پرسپولیس، رکورد خرید ضعیف در پرسپولیس است که به نام یحیی گل محمدی ثبت شد. او با خرید بازیکنان بی کیفیتی همچون هنانوف، صفروف، تمیروف، گوهری، مهدی خانی، اسدی، ابراهیمی  و نیمکت نشین کردن ستاره های سابق پرسپولیس که سابقه بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه داشتند، عملکرد شائبه برانگیزی در نقل و انتقالات داشت.

 

اخلاق را هم باختند

در نهایت اینکه بدترین رکورد پرسپولیس در فصل جاری، مربوط به بی اخلاقی های رفتاری سرمربی این تیم بود که در هیچ برهه ای از تاریخ به یاد نداریم سرمربی تیم پرسپولیس تا این حد کنار خط با ارکان برگزاری مسابقه پرخاشگری کرده باشد. او رکورد درگیری با بازیکن خودی را نیز در فصل جاری شکست و با 4-5 بازیکن تیم خودی به مشکل خورد که در نهایت همین مسئله و ایجاد چند دستگی در تیم، باعث از بین رفتن اتحاد پرسپولیسی ها شد.

 

هر چه که هست، ظاهراً دیگر بهانه های کادر فنی پرسپولیس برای هواداران پرسپولیس نخ نما شده و آنها خواستار استعفای فوری کادر فنی فعلی شده اند. هواداران پرسپولیس معتقدند با رقمی که کادر فنی پرسپولیس دریافت می کند، می توان بهترین مربی خارجی را جذب کرد و از حالا به دنبال جانشین یحیی در پرسپولیس برای فصل بعد هستند. روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس مدعی بود که چرا بازی این تیم مقابل سپاهان بدون تماشاگر برگزار می شود و به وی خاطرنشان کردیم اگر این بازی با تماشاگر برگزار می شد، صحبتهایی که امروز در فضای مجازی به صورت ملو می شنوید، با الفاظ شدیدتر در استادیوم می شنیدید و درویش و کادر فنی پرسپولیس باید آرزو کنند بازی بعدی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نیز بدون تماشاگر برگزار شود تا از گزند شعارهای تند هواداران خشمگین پرسپولیس در امان باشند.

به نظر شما چرا پرسپولیس با گل محمدی بعد از سلطانی فر افت کرد؟

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 15 مه 2022 / 2:05 ب.ظ

    تیم سخت افزاری این تیم که بابا مسعود و‌باباحهرمی و ادمهای فاسدی مثل هدایتی که از صندوقها دزدی میکرد رفتند. پرسپولیسی ها زودترین واکسیناسیون را داشتند بیشترین امکانات بهداشتی و تمرینی و حفظ ستاره ها در حالی که بقیه تیمها همه کرونایی شدند اینها امتیاز جمع کردند دو فصل. سر گل گهرم بریدند فصل پیش در آزادی با کمک داوری.تا با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان جام ببرند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید