کد خبر:11586
پ

ایلنا: محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر تائید شد

دقایقی پیش بخبرگزاری ایلنا اعلام کرد، کمیته استیناف AFC حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر به دلیل شادی گل نژادپرستانه را تائید کرد. این در حالیست که باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده است و مشخص نیست برخی مستندات در این زمینه چطور به دست ایلنا رسیده است.   […]

دقایقی پیش بخبرگزاری ایلنا اعلام کرد، کمیته استیناف AFC حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر به دلیل شادی گل نژادپرستانه را تائید کرد. این در حالیست که باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده است و مشخص نیست برخی مستندات در این زمینه چطور به دست ایلنا رسیده است.

 

محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر تائید شد

حکم محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر که از سویAFC ابلاغ شده بود تایید و اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آل کثیر که به دلیل شادی گلش در بازی با پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکایت این باشگاه روبرو شد از سوی AFC محرومیت شش ماهه‌ای برایش در نظر گرفته شد که باشگاه پرسپولیس نسبت به آن اعتراض کرد و این اعتراض مورد پذیرش قرار نگرفته است.

مهاجم پرسپولیس نوع شادی مخصوص به خودش را دارد که پیش از این در رقابت‌های داخلی انجام می‌داد ولی اطلاعی نداشت که این شادی گل در یک دیدار بین المللی می‌تواند عواقب سنگینی برایش داشته باشد.

 

بدین ترتیب عیسی آل کثیر کاندید نخست خروج از لیست پرسپولیس به حساب می آید تا جا برای یک سهمیه لیگ برتری که احتمالاً فرشاد فرجی است باز شود. محرومیت 6 ماهه آل کثیر او را از انجام بازی برای پرسپولیس در دو سوم مسابقات لیگ برتر محروم خواهد کرد و قطعاً دربی رفت و برگشت را از دست خواهد داد.

عیسی آل کثیر به موجب این حکم تا اواخر فروردین 1400 قادر به شرکت در هیچ مسابقه رسمی در رده ملی و باشگاهی نخواهد بود.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 1 نوامبر 2020 / 11:30 ب.ظ

    اولا که کور هفت جد و آبادته پلشت، دوما وقتی دو کلمه انگلیسی بلد نیستی بخونی ززززررررر ززززررررر مفت نکن پشمک، برو بده یه خر که دو کلمه انگلیسی میفهمه بگو اینو برات ترجمه کنه بعد بیا دو بیتی اینجا تلاوت کن، اون سایت های که ازشم داری ک. میگی دقیقا مثل همین سایت استقلالی تشریف دارن، خوبه حالا عیسی تا حالا آقای گل نشده تو لیگ برتر که اینجوری از بودنش خودتونو خیس کردید، از چی می‌ترسید بابا، اگه کووووور نبودی میدیدی که تو تیمهای قبلیشم همین خوشحالی کرده بوده، حالا امثال شماها خودشونو زدن به خریت مشکل خودتونو، اون اسطوره محبوبتونم آقای خر خطیر هم از امروز به غلط کردن افتاده که من آمار ندادم و غلط کردم، طرفداران منتظر برگشتشن، یکبار که علیرضا حقیقی جوری زدتش که مثل سگ واق واق کرد، اینسری با طرفداران پرسپولیس طرفه، همه منتظر برگشتشن، بزارید برسه تهران، اون‌موقع میبینید چجوری اسطوره آل کیسه با شورت پاره میفرستیمش دفتر تیم دوچرخه سواران.

  • عدالت 1 نوامبر 2020 / 5:31 ب.ظ

    این حکم اولیه afcاست تویابیسوادی یامغرضی دست ازدشمنی بابرپسپولیس بردارید وجدان رالحاظ کنید

    • مهران 1 نوامبر 2020 / 5:57 ب.ظ

      خوبه توی عکس داری میبینی اصل خبر برای ایلنا هست . چشاتو باز کن همه سایتا زدن بعد تهمت بزن . شما کوری نمیبینی تقصیر این سایت چیه که همیشه به روز هست و حقیقت رو مینویسه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید