کد خبر:21156
پ

فرهاد مجیدی با F4 به استقلال می آید

پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی صحبتهای زیادی در خصوص دستیاران او و نفراتی که همراه با او به تیم استقلال وارد می شوند، به گوشی می رسد و از شنیده ها اینطور بر می آید که او با F4 قرار است در استقلال مربیگری کند.   فرهاد مجیدی با F4 به استقلال […]

پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی صحبتهای زیادی در خصوص دستیاران او و نفراتی که همراه با او به تیم استقلال وارد می شوند، به گوشی می رسد و از شنیده ها اینطور بر می آید که او با F4 قرار است در استقلال مربیگری کند.

 

فرهاد مجیدی با F4 به استقلال می آید

فرهاد مجیدی با F4 به استقلال می آید

با حضور مجیدی پرویز مظلومی از این تیم کنار رفت و احتمالاً فرزاد مجیدی برادر فرهاد که سابقه عضویت در استقلال را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

از فراز کمالوند نیز به عنوان فردی یاد می شود که قرار است به عنوان دستیار اول به کادر فنی استقلال اضافه شود و امروز صحبتهای نهایی در این خصوص انجام خواهد شد.

اما گزینه بعدی و جذابی که شب گذشته به طور مبهم به آن پرداخته شد، حضور یک مربی ایرانی آلمانی در ترکیب کادر فنی استقلال است که ذهن هواداران استقلال را به سمت فریدون زندی بازیکن محبوب سالهای نه چندان دور استقلال برده است.

فرهاد مجیدی نیز خود به عنوان سرمربی قرار است در ادامه رقابتهای فصل ایفای نقش کند تا با نماد 4 ی که خلق کرده با یک F4 به جنگ رقبا برود.

 

گفتنیست تا این لحظه حضور صالح مصطفوی آنالیزور مجرب و با دانشی که سابقه خوبی دارد، در کادر فنی فرهاد مجیدی قطعی شده است.

 

از پیروز قربانی نیز به عنوان دستیار احتمالی فرهاد مجیدی یاد می شود و شنیده می شود مولایی بدنساز این تیم خواهد بود و بهزاد غلامپور بار دیگر در قامت مربی دروازه بان ها به این تیم باز می گردد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • حسن 4 مارس 2021 / 9:37 ق.ظ

    حیف خر خجالتم چیز خوبیه که خیلیا لیاقته ندارن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید