کد خبر:4240
پ

فرار رو به جلوی سید جلال حسینی: کالدرون هنوز پولش را نگرفته/ وزیر چه کمکی کرده؟

سید جلال حسینی کاپیتان 37 ساله پرسپولیس که در 4 قهرمانی این تیم حضور داشته بعد از صحبتهایی که مبنی بر کمک وزیر ورزش برای به دست آوردن این قهرمانی ها مطرح شد، مدعی این موضوع شد که وزیر ورزش چه کمکی به پرسپولیس کرده و هر کسی در این مورد مدرک یا سندی دارد، […]

سید جلال حسینی کاپیتان 37 ساله پرسپولیس که در 4 قهرمانی این تیم حضور داشته بعد از صحبتهایی که مبنی بر کمک وزیر ورزش برای به دست آوردن این قهرمانی ها مطرح شد، مدعی این موضوع شد که وزیر ورزش چه کمکی به پرسپولیس کرده و هر کسی در این مورد مدرک یا سندی دارد، آن را افشا کند!

 

فرار رو به جلوی سید جلال حسینی: کالدرون هنوز پولش را نگرفته/ وزیر چه کمکی کرده؟

 

فارغ از اینکه مصادیق و موارد آشکار و عیان بسیاری مبنی بر کمک وزارت ورزش به پرسپولیس وجود دارد و تنها کافیست دوستان در باشگاه پرسپولیس چشمان خود را به روی حقیقت باز کنند تا آنها را ببینند، جلال حسینی بار دیگر در چنین شرایطی ترجیح داد با مظلوم نمایی، تیم پرسپولیس را به عنوان تیمی معرفی کند که هیچ کمکی از سوی وزارت به آن نشده است و به نوعی قصد تلطیف فضا و تبرئه پرسپولیس از برخی اتهامات را داشت.

 

پول بود، برانکو نمی خواست بماند

سید جلال در حالی به این موضوع اشاره کرد که برانکو و کالدرون هنوز پولشان را نگرفته اند که در مورد اول، این خود برانکو بود که به استناد صحبتهای سفیر ایران در کرواسی و شواهد و مستندات موجود به حضورش در پرسپولیس پایان دهد و حتی یک ثانیه هم بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس بی تیم نماند چرا که از مدتها قبل مذاکرات خود با تیم الاهلی را انجام داده بود و تنها به دنبال بهانه ای برای جدایی بود چرا که پول او آماده بود به هر طریقی که او دلش می خواست به وی پرداخت شود اما او پول را نپذیرفت تا بتواند بند فسخ قراردادش را فعال کند و به سادگی به الاهلی عربستان بپیوندد. در نتیجه پول برای پرداخت به برانکو وجود داشت و همه نوع مساعدت برای نگه داشتن او در پرسپولیس حتی تا وسط کشیدن سفیر ایران در کرواسی انجام شد اما خود او مایل به ماندن و دریافت پولش نبود.

چه هواداران پرسپولیس قبول کنند چه نکنند، برانکو نیز مثل گواردیولا در بارسلونا به اشباع رسیده بود و ترجیح داد در آن مقطع در پرسپولیس نباشد تا راههای بازگشتش در فصول آینده همچنان باز بوده و اولین گزینه آلرتناتیو برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس باشد.

 

پول بود اما به کالدرون ندادند تا فسخ کند!

در مورد دوم نیز سید جلال چنان با عوامفریبی به موضوع عدم پرداخت پول به کالدرون صحبت می کند که گویی فراموش کرده مدیرعامل وقت پرسپولیس عمداً پول کالدرون را نداد تا او نیز مثل استراماچونی راهی جز فسخ قراردادش با باشگاه نداشته باشد و پس از این اتفاق وزارت ورزش و دست نشانده هایش در باشگاه پرسپولیس به واسطه این اتفاق جشن گرفتند و بلافاصله با آن وضعیت عجیب با زور و تهدید، گلمحمدی را به پرسپولیس اوردند!

 

پول نبود که با بازیکنان خارجی قرارداد دلاری منفعد کردید؟

در نهایت باید خدمت کاپیتان پرسپولیس عرض کنیم که دوران چنین عوامفریبی هایی که تنها مصرف هواداری دارند گذشته چرا که اگر پول موجود نبود، بلافاصله بعد از فسخ قرارداد کالدرون، گران ترین مربی تاریخ فوتبال ایران را با 9 میلیارد تومان به پرسپولیس نمی اوردند و به جذب دو بازیکن خارجی به نام های اوساگونا و استوکس مبادرت نمی ورزیدند!  پس پول فراهم بوده و فراوان هم فراهم بوده است و این ادعاهای سید جلال حسینی با رصد اتفاقاتی که در زمان مدیریت انصاری فرد در این تیم رخ داد، کذب محض تلقی می شوند.

 

سلطانی فر چه کمکی می توانسته بکند و نکرده است؟

در وصف کمک وزیر به پرسپولیس نیز همین بس که با تمام توان اجازه خروج ستاره های این تیم را در چند سال گذشته نداد و هر ستاره ای که رفت نیز جانشینی بهتر از او در پرسپولیس حاضر شد. وزیر ورزش راه حضور گل محمدی در پرسپولیس را هموار کرد و اصولاً قرار نبوده و نیست که سلطانی فر برای تیمی گل بزند یا عامل شکست مستقیم تیمی شود، وقتی او شرایط موفقیت یا شکست برخی تیم ها را فراهم می کند، به معنای مصداق بارز و عینی کمک به یک تیم خاص است و این موضوعی غیرقابل انکار است که از ذهن افکار عمومی دور نمانده است.

به طور کلی سیاست باشگاه پرسپولیس از ماجرای جعل قرارداد طارمی، به استناد صحبتهای خود مهدی طارمی همواره مبنی بر دروغ هماهنگ بوده و از مدیرعامل گرفته تا کاپیتان و سرپرست همواره سعی در این داشته اند تا در موضع طلبکارانه، حداکثر امتیاز را در بازی های روانی خارج از مستطیل سبز بگیرند که در این راه بازوی رسانه ای فعالی که در اختیار داشته اند نیز به آنها در سانسور حقیقت و وارونه نشان دادن آن کمک کرده است.

 

پی نوشت:به عنوان یک نمونه از مصادیق کمک سلطانی فر به پرسپولیس به دوران محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم اشاره می کنیم. 7 ملی پوش تیم ملی که مشمول خدمت نظام وظیفه بودند قرار بود با قهرمانی در جام ملتهای آسیا، معاف از خدمت شوند اما با عدم قهرمانی تیم ملی در جام ملتها، برنامه های جناب وزیر برای نگه داشتن بیرانوند در پرسپولیس و آوردن مهدی ترابی به هم می خورد و بر همین اساس علی رغم عدم قهرمانی تیم ملیف ترتیب به تاخیر افتادن خدمت مشمولان صادر شد که هدف این لطف ظاهراً عمومی کاملاً مشخص بوده و هست چرا که اگر قرار بر چنین بذل و بخشش های بی مناسبتی بود، اکنون مهرداد پولادی به واسطه فرار از خدمت سربازی از کشور متواری نمی شد و در آن مقطع نیز ماجرای به تاخیر افتادن خدمت سربازی بازیکنان مشمول تیم ملی اجرایی می شد که نشد و بازیکنانی همچون سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، سروش رفیعی و … مجبور به طی کردن دوران سربازی خود در تیمی غیر از تیم اصلی خود شدند. یا در موردی دیگر آیاندا پاتوسی تنها به خاطر 50 هزار دلار نتوانست در استقلال بماند اما هر سال بشار رسن با انواع و اقسام تهدید به رفتن قادر به بالا بردن رقم قراردادش و ماندن در این تیم می شود!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علی 1 آگوست 2020 / 3:17 ب.ظ

    حیف از عنوان “سید” که جلوی اسم او میگذارید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید