کد خبر:1729
پ

علیرضا حقیقی: با میکروسکوپ باید دنبال کیروش بگردند!

علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص حواشی فوتبال ایران به مسائل مختلفی اشاره کرد که در ادامه اهم آن را می خوانید. ?شاید همه بگویند چون پرسپولیسی هستم چنین چیزی می‌گویم، مشخص است اگر بخواهند لیگ ناتمام بماند پرسپولیس باید قهرمان شود. ?اختلاف 10 امتیازی با […]

علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی در جدیدترین مصاحبه خود در خصوص حواشی فوتبال ایران به مسائل مختلفی اشاره کرد که در ادامه اهم آن را می خوانید.

?شاید همه بگویند چون پرسپولیسی هستم چنین چیزی می‌گویم، مشخص است اگر بخواهند لیگ ناتمام بماند پرسپولیس باید قهرمان شود.
?اختلاف 10 امتیازی با تیم دوم جدول دارد و به سقف جدول چسبیده است، اگر بخواهند لیگ ناتمام بماند باید تیم‌ قهرمان و تیم‌هایی که سقوط می‌کنند مشخص شود همانند کاری که فرانسه کرد.
?یا لیگ باید برگزار شود و یا اینکه قهرمان را به هر حال مشخص کنند و بازی‌ها تمام شود، من صرفا نظر شخصی خودم را می‌گویم و این تصمیم به مراجع بالاتر نیاز دارد.
?همیشه گفتم و بی اغراق گفته‌ام که من پسر پرسپولیسم و این باشگاه خانه من است.
?من جزو بازیکنانی هم نبودم که ذاتا استقلالی باشم و قرارداد امضا کنم و بگویم که یک پولی می‌گیریم و بعد از چند بازی اگر بیشتر پیشنهاد شد به تیم دیگر بروم!
?در حال حاضر نمی‌توانم درخصوص بازگشت به پرسپولیس صحبت کنم چون من همچنان تحت قرارداد با باشگاه محترم نساجی هستم.
?همانطور که گفتم پرسپولیس اینقدر بزرگ است که بعضی‌ها که حتی استقلالی بودند هم آمدند و افتخار پوشیدن پیراهن آن نصیب‌شان شد.
?صادقانه می‌گویم، کارلوس کی روش چند بازیکن به فوتبال ایران معرفی کرد؟ چه کسی مانند او نسل خوبی را به فوتبال ما معرفی کرد؟
?چه کسی مانند او تیم ملی را با پوست اندازی رو به رو کرد؛ تیمی که در آن مافیا وجود داشت و خیلی‌ها با زد و بند به تیم ملی می‌‌آمدند!
?واقعا چه کسی مثل او چه در داخل و خارج از زمین مثل او نظم به تیم ملی داد؟ چه کسی باعث شد که بازیکن ایرانی به فوتبال خارج منتقل شود؟
?روزهای اولی که کی روش به فوتبال ایران آمد من و جواد نکونام فقط لژیونر بودیم، وقتی که او رفت در حال حاضر ما چند لژیونر داریم؟
?اگر هر سرمربی در 2014 بود با آن سیستم‌های بازی، نمی‌خواهم به مربیان دیگری بی احترامی کنم، مطمئن باشید ما چندین گل از نیجریه می‌خوردیم چه برسد به آرژانتین که جایگاه جدایی دارد.
?در 2018 هم همینطور،خیلی‌ها می‌گویند که او پول گرفته است، خب نوش جانش که پول گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید