کد خبر:8431
پ

علیرضا بیرانوند این روزها کجاست | وقتی بیرو به یکباره از فوتبال محو شد

بیرانوند در پی نیمکت‌نشینی و اختلاف با کالدرون، پارسال در پنجره زمستانی با مژی بیات برای پیوستن به گنک بلژیک قرارداد بست تا دروازه‌بان اصلی این تیم باشد.   علیرضا بیرانوند این روزها کجاست | وقتی بیرو به یکباره از فوتبال محو شد آنتورپ که متوجه جذب دروازه‌بان ایرانی از سوی گنک شده بود، موضوع […]

بیرانوند در پی نیمکت‌نشینی و اختلاف با کالدرون، پارسال در پنجره زمستانی با مژی بیات برای پیوستن به گنک بلژیک قرارداد بست تا دروازه‌بان اصلی این تیم باشد.

 

علیرضا بیرانوند این روزها کجاست | وقتی بیرو به یکباره از فوتبال محو شد

علیرضا بیرانوند این روزها کجاست | وقتی بیرو به یکباره از فوتبال محو شد

آنتورپ که متوجه جذب دروازه‌بان ایرانی از سوی گنک شده بود، موضوع را از مارک ویلموتس جویا شد. سرمربی سابق تیم ملی گفت او دروازه‌بان خارق‌العاده‌ای است که هیچ تیمی از خریدنش پشیمان نمی‌شود.

آنتورپ پیشنهادی داد که حدود ۵۰ هزار یورو بیشتر از گنک بود. به این ترتیب با اینکه روادید صادر شده و بلیت‌ها تهیه شده بود، بیرو بدون اطلاع قبلی قید پرواز را زد!
او می‌خواست فوتبال اروپا را تجربه کند اما قدم اول را مدل لیگ یک خودمان برداشت! غافل از اینکه آنجا را بهاروندها اداره نمی‌کنند. قانونمند است و شکایت خواهند کرد.

بیرانوند با ویزایی که گنک گرفته بود راهی آنتورپ شد. اما با تیم جدیدش هم صادق نبود. بارها قرار رفتن گذاشت اما هر بار به دلیلی نشد یا نرفت.
می‌گفت {و همچنان می‌گوید} به عشق هواداران ماندم اما واقعیت چیست؟ تصور می‌کرد می‌تواند با تاخیر در پیوستن به آنتورپ، متمم یک و نیم میلیاردی قراردادش را با پرسپولیس به اجرا بگذارد.

آنتورپ ۷۰۰ هزار یورو برای بند فسخ بیرو هزینه کرد اما وقتی فهیمد بازیکن ایرانی‌شان عادت به اتخاذ تصمیمات متناقض دارد، در اقدامی که می‌توانید حدس بزنید تا چه اندازه توام با عصبانیت بوده، دروازه‌بان جدیدی را با قراردادی چهار ساله و به قیمت ۲ میلیون یورو به خدمت گرفت.

بیرو بهتر از همه می‌داند چرا ژان بوته که مقابل سنت ترویدون و یوپن گل‌های بدی خورد، باز هم از ترکیب خارج نشد!
شکایت ایجنت بلژیکی، تصویر ناخوشایندی از او در لیگ این کشور ایجاد کرده. آنتورپ نیز از ریسک اعتماد دوباره در آغاز فصل، خودداری نمود تا بیرانوند که هم از رادوشویچ بهتر است و هم از ژان بوته، آنجا هم نیمکت‌نشین شود.

متاسفانه سنگربان موفق تیم ملی، خطاهای دیگری هم مرتکب شده.
او در برنامه‌ای جنجالی با سناریوی میثاقی، می‌خواست مبلغی را از پرسپولیس اخذ کند که معتقد است حق اوست.
اما این متمم انصاری‌فرد در سازمان لیگ به ثبت نرسیده و رسول‌پناه در این خصوص درست می‌گوید. میثاقی هم وارد بحث نشد چون می‌دانست که از دریچه قانون، پرسپولیس نباید پولی به بیرانوند بپردازد.

بدترین بخش ماجرا، ادعاهای بیرانوند درباره درآمدزایی برای پرسپولیس است. او بارها تاکید کرده که به پرسپولیس سود رسانده‌ام.
شگفت‌آور است که بابت فعال‌سازی بند فسخ قراردادش هم سر پرسپولیس منت می‌گذارد!

حتی فوق ستاره‌های ۱۰۰ میلیون یورویی هم چنین حرف‌های بی پایه‌ای به زبان نمی‌آورند.
از افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود که بیرانوند به شهرت و محبوبیت رسید. راهی جام جهانی شد و حالا در اروپاست.

صرف‌نظر از همه این مسائل، امیدوارم جمعه مقابل میشلن در ترکیب تیمش قرار بگیرد.
چون اگر این دیدار را هم از دست بدهد، پس از با بازی پیکان که آخرین مسابقه‌اش بوده تا هفدهم مهر مقابل ازبکستان، ۱۰۳ روز از میدان دور بوده!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید