کد خبر:2875
پ

عاقبت اصرار بی مورد به برگزاری لیگ برتر: ستاره پرسپولیس رباط پاره کرد

بتاکاپ – روز گذشته در تمرین سرخ ها در ادامه مراحل آمادگی برای شروع مسابقات، یک خبر شوکه کننده به بیرون مخابره شد که محمد انصاری، مدافع چپ سرخ ها دچار مصدومیت شد. این مصدومیت که در همان پایی بود که به خاطر آن و بابت پارگی رباط صلیبی بود نگرانی ها را دوچندان کرد. […]

بتاکاپ – روز گذشته در تمرین سرخ ها در ادامه مراحل آمادگی برای شروع مسابقات، یک خبر شوکه کننده به بیرون مخابره شد که محمد انصاری، مدافع چپ سرخ ها دچار مصدومیت شد. این مصدومیت که در همان پایی بود که به خاطر آن و بابت پارگی رباط صلیبی بود نگرانی ها را دوچندان کرد. در این خصوص پزشکان پرسپولیس جواب قطعی را به بعداز گرفتن نتایج آزمایش MRI موکول کردند. گفته می شود به احتمال زیاد این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده و حتی شنیده شده خود انصاری بعد از مصدومیت به اطرافیان خود اعلام کرده مطمئن است رباط پاره کرده و این اتفاق در همان جایی است که دفعه قبل او را تقریبا یک فصل از میادین دور کرد.

 

مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی

عاقبت اصرار بی مورد به برگزاری لیگ برتر: ستاره پرسپولیس رباط پاره کرد

با این حساب و این خبر بد برای یحیی، او شرایط عجیبی در ادامه فصل خواهد داشت. از یک سو حالا او تنها محمد نادری را دارد و برای فصل آینده همان طور که قبلا هم گفتیم چپ او به شدت خواهد لنگید. مصدومیت احتمالی انصاری که امسال قراردادش هم با سرخ ها تمام می شود قطعا او را مدتی از میادین دور خواهد کرد و شاید برگشت دوباره اش را به جمع سرخ ها با اما و اگر مواجه سازد.

از طرف دیگر احتمال قرضی ندادن نادری از سوی باشگاه بلژیکی و اینکه گویا خود باشگاه هم تمایلی به حفظ قرضی بازیکنی را ندارد، باعث شده که از حالا نگرانی های گل محمدی برای فصل بعد بی جهت نباشد. باید دید با این تفاسیر این اتفاق چه موقع و چه زمانی از سوی باشگاه اعلام می شود که وضعیت محمد انصاری برای ادامه فصل چه خواهد بود و اینکه آیا او اولین مصدوم شروع لیگ بعد از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا خواهد بود یا نه؟

پی نوشت: البته این اولین مورد از پارگی رباط بازیکنان لیگ برتر نخواهد بود چرا که با شروع بازیها، همانطور که پزشکان پیش بینی می کردند، سریالی از مصدومیت های مختلف به سراغ بازیکنان خواهد آمد که این موضوع ارتباط مستقیم با عدم آماده سازی مناسب بدن ها برای شروع مسابقات به واسطه شتابزدگی سهیل مهدی و مسئولین پرسپولیس برای شروع بازیها رخ می دهد. این مصدومیت زنگ خطر برای بازیکنانی بود که به واسطه دریافت تمام و کمال دستمزد این فصل خود خواهان برگزاری ادامه بازیها بودند اما احتمال مصدومیت سنگین آنها احتمال دوری بلند مدت آنها و کاهش قیمت آنها در بازار نقل و انتقالات را افزایش داده و باید دید آیا در روزهایی که آمار مبتلایان هر روز رکورد می زند، مسئولین در نهایت راضی به لغو یا تعویق مسابقات می شوند یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید