کد خبر:42504
پ

طنز روز | مافیای حامی ساپینتو مدعی کم کاری بازیکنان!

استقلال در حالی آخرین بازی نیم فصل را در هوای سرد تبریز به تراکتور واگذار کرد که از همان ابتدای شروع به کار ساپینتو در استقلال مشخص بود این مربی عصبی و بی کارنامه در تیم قهرمان موفق نخواهد شد. با این حال مافیای رسانه ای که از همان ابتدا حامی آجورلو و ساپینتو بودند […]

استقلال در حالی آخرین بازی نیم فصل را در هوای سرد تبریز به تراکتور واگذار کرد که از همان ابتدای شروع به کار ساپینتو در استقلال مشخص بود این مربی عصبی و بی کارنامه در تیم قهرمان موفق نخواهد شد.

با این حال مافیای رسانه ای که از همان ابتدا حامی آجورلو و ساپینتو بودند هنوز هم دل به استمرار حضور مرد همیشه خشمگین روی نیمکت استقلال دارند و با متهم کردن چند بازیکن به کم کاری قصد دارند فضای هواداری استقلال نسبت به عملکرد ضعیف ساپینتو را عوض کنند.

پیشتر در بتاکاپ به این موضوع پرداخته بودیم که عملکرد ساپینتو نه تنها از محمود فکری بهتر نبوده بلکه به لحاظ نتیجه گیری از او بدتر عمل کرده و از حیث سبک بازی نیز تیم ساپینتو دقیقاً مشابه تیم محمود فکری بود. هر دو مربی به شکل عجیبی به سیستم ناآشنای 3-3-4 برای بازیکنان ایرانی اصرار داشتند و با مشکل پیدا کردن با چند بازیکن در تیم، فضای دو دستگی را در استقلال ایجاد کردند. منتها فکری ایرانی بود و استقلالی بود و دوستانه جدا شد اما ساپینتو چشم آبی است و دستمزد به دلار می گرفت و فسخ قرارداد با او سخت بود و مدیران جدید استقلال بر خلاف تصمیمات احمقانه مدیریت قبلی مجبور به ادامه همکاری با ساپینتو حداقل تا نیم فصل بودند تا عملکرد این مربی را چه به لحاظ نتیجه گیری و چه شکل بازی بهتر ارزیابی کنند.

بیراه نیست که استقلال مدل ساپینتو در نیم فصل اول، به جز دیدار مقابل نساجی در لیگ، هرگز نمایش قابل قبولی از خود نشان نداد و ستاره های تیم قهرمان فصل گذشته و ستاره های جدید این تیم به واسطه استفاده از تاکتیک های عجیب مربی و مهره چینی عجیب تر رو به افول رفتند.

شاید اگر کمیته فنی در باشگاه استقلال مستقر بود، نسخه ساپینتو بسیار زودتر از اینها پیچیده شده بود اما ادامه اجباری با این مربی بدون رزومه قابل دفاع، امتیازات زیادی را از آبی ها گرف تا در لیگی که تیم گردن کلفتی برای قهرمانی به چشم نمی خورد، استقلال در رده چهارم و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول نیم فصل را تمام کند.

به واقع در تیمی که مشکل خلاقیت و سرعت در مینه میدانش مشهود بود و هست چرا فرصت به حامدی فر، امانوف، صادقی و … نرسید و با 3 عنصر دفاعی کند، به مصاف حریفانی که عمدتا با 5 هافبک بازی می کردند رفت؟ چرا مهدی قایدی به جای بازی نزدیک محوطه جریمه در لب خط به کار گرفته شد و ….

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید