کد خبر:12332
پ

صحبتهای جنجالی سید جلال حسینی د رمورد پرداخت 10 میلیاردی به بازیکن استقلال

سید جلال حسینی کاپیتان 39 ساله پرسپولیس در جدیدترین موضع گیری خود در قبال مسائل مالی بار دیگر صحبتهای جنجالی را مطرح کرد که البته با واکنش وریا غفوری کاپیتان استقلال مواجه شد.   واکنش وریا غفوری به صحبتهای سید جلال   صحبتهای جنجالی سید جلال حسینی د رمورد پرداخت 10 میلیاردی به بازیکن استقلال […]

سید جلال حسینی کاپیتان 39 ساله پرسپولیس در جدیدترین موضع گیری خود در قبال مسائل مالی بار دیگر صحبتهای جنجالی را مطرح کرد که البته با واکنش وریا غفوری کاپیتان استقلال مواجه شد.

 

واکنش وریا غفوری به صحبتهای سید جلال

 

صحبتهای جنجالی سید جلال حسینی د رمورد پرداخت 10 میلیاردی به بازیکن استقلال

صحبتهای جنجالی سید جلال حسینی د رمورد پرداخت 10 میلیاردی به بازیکن استقلال

 

بازیکنان پرسپولیس در این چند سال کم زحمت ‌کشیدند؟ کم افتخار کسب کردند؟ در همین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این بچه‌ها خودشان درآمدزایی کرده‌اند. چرا باز هم باید کمتر از بقیه تیم‌ها دریافتی داشته باشند. حداقل از درآمد خودشان به خود بازیکنان بدهید.

چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادهای آنچنانی و پرداخت‌های آنچنانی داشته باشند و پرسپولیس نداشته باشد. هر حرفی هم می‌زنیم می‌گویند نظارت می‌شود و نمی‌توانیم. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند؟ به پرسپولیس که می‌رسد نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد؟! همین می‌شود که بازیکنان تیم فینالیست آسیا یکی پس از دیگری جدا می‌شوند و می‌روند.

بازیکن استقلال یا هر بازیکنی هر قراردادی می‌بندد نوش جانش! من اسمی نمی‌آورم ولی چرا تبعیض وجود دارد؟ چرا قراردادهای ۱۰ میلیاردی متعلق به تیم‌های دیگر است اما به پرسپولیس که می‌رسد بحث نظارت و حسابرسی را چماق می‌کنند!

قرارداد من یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. مدیران پرسپولیس به ما گفتند نظارت روی تیم است و نمی‌توانند مبلغ بیشتری بپردازند. ما هم با این موضوع کنار آمدیم اما بعداً فهمیدیم سرکاریم.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • پرسپولیسیم. 3 فوریه 2021 / 10:24 ق.ظ

    در مورد سید درست حرف بزن.همه مثل بازیکنای دروغگو و بدرد نخور استقلال نیستن.
    سید جلال بهترین بازیکن ایرانه.هم از نظر اخلاق هم از نظر رفتار.

  • عماد 9 نوامبر 2020 / 10:26 ق.ظ

    یکی بشینه رودر رو باهاش مناظره کنه. فقط حرف میزنه این. هوچی گر اعظم.
    مرد حسابی 10 میلیلارد نادری برای چند فصل گرفته؟؟ با این دلار؟رضایت نامشو هم خودش گرفته واومده رو قرار دادش.
    100 میلیارد درآمد باشگاهتون از فیناله که هنوز ندادن و چند ماه طول میکشه. حداقل بزار فینال برسه و بازیها تموم بشه. اون 100 میلیاردم 75 تاش رو باید بدید برانکو.

  • شهاب 8 نوامبر 2020 / 5:04 ب.ظ

    1/5 میلیارد هم زیاده برات سید باشگاه اگه بزارتت برای فروش فکر نکنم کسی طالبت باشه سرتو بنداز پائین خدا رو شکرکن.

  • فریبا 8 نوامبر 2020 / 2:56 ب.ظ

    خودت که گفتی. گذاشتنت سر کار !!!
    به بشار 19 میلیون دادن و بقیه هم زیر 10 تومن نیستن. البته شرط میبندم تو هم زیر 10 تومن نمیگیری ولی این سیاست کثیف تو خونتونه که همش ناله کنین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید