کد خبر:24821
پ

صحبتهای جنجالی سرمربی پرسپولیس در برنامه شبهای فوتبالی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص حواشی اخیر تیم و ماجرای دربی و قرنطینه صحبتهای جنجالی انجام داد که در ادامه اهم آن را می خوانید.   صحبتهای جنجالی سرمربی پرسپولیس در برنامه شبهای فوتبالی خواسته‌مان این است که طبق گفته سهیل مهدی ابتدا بازی‌های معوقه انجام شود و با تعداد بازی برابر دربی […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص حواشی اخیر تیم و ماجرای دربی و قرنطینه صحبتهای جنجالی انجام داد که در ادامه اهم آن را می خوانید.

 

صحبتهای جنجالی سرمربی پرسپولیس در برنامه شبهای فوتبالی

خواسته‌مان این است که طبق گفته سهیل مهدی ابتدا بازی‌های معوقه انجام شود و با تعداد بازی برابر دربی برگزار شود.

همه کار برای #استقلال انجام داده‌اند و احساس می‌کنم مسئولان از قهرمانی پنجم پرسپولیس می‌ترسند. این یک خواسته معقول و قانونی است و از باشگاه می‌خواهیم اجازه ندهد حق ۴۰-۵۰ میلیون هوادار از بین برود.

_هیچ تیمی نباید از برنامه‌ریزی لیگ ضرر ببیند ولی ما الان داریم آسیب می‌بینیم. وقتی قبل از بازی با #الوحده گفتند باید به قرنطینه برویم، همه ما بهم ریختیم.

_سازمان لیگ طوری درمورد پرسپولیس حرف می‌زد که فقط مانده بود ترکیب و ارنج پرسپولیس را هم اعلام کند؛ این روال طبیعی نیست.گفتند بروید قرنطینه،یک هفته در هتل باشید بعد بروید #اصفهان بازی با #سپاهان

_در ظاهر #قرنطینه هستیم ولی اصول آن به هیچ وجه اجرا نمی‌شود و افراد زیادی رفت‌وآمد دارند!!

می‌خواهند در #هتل_آکادمی از اسم #پرسپولیس سوءاستفاده کنند! شرایط قرنطینه طوری است که اگر ما مبتلا بودیم تا حالا ویروس منتقل شده بود!

_ تست PCR دادیم و در قرنطینه بلاتکلیف هستیم؛ شرایط بدی را سپری میکنیم.

_اخبار جدایی بازیکنان‌مان را در رسانه‌ها دیدم.این بازیکنان قرارداد ندارند و تصمیم گیرنده خودشان هستند.

 

پی نوشت: نکته اینکه بازی های پرسپولیس با نساجی و ذوب آهن و گل گهر قبل از برگزاری دربی معوق شده بود که تیم پرسپولیس تنها یک بازی از بازیهای معوق خود را قبل دربی انجام داد و کادر فنی این تیم زیر بار برنامه فشرده  دو بازی معوقه ش نرفت و دو بازی ذوب آهن و گل گهر این تیم به انتهای نیم فصل منتقل شد و امروز در کمال حیرت سرمربی پرسپولیس که ادعای عدالت سر میدهد فراموش کرده که نه با تعداد بازیهای برابر در دربی حاصر شد و نه زیر بار برگزاری بازیهای معوقه ش در خلال بازیها رفت و برنامه این نیم مثل سایر تیم ها چیده شد که در آن مقطع با اعتراض سایر تیمها همراه شد.

 

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • پرستام 1 مه 2021 / 3:25 ب.ظ

    دیشب بازی کیسه دیدم با پنالتی به زور داور برد هر چی اقای گلمحمدی به درسته یادتون رفت بازی رفت از ترس بازی نکردین چزلومی می گفت باید پرسپولیس تمام بازیهای عقب افتاده انجام نده بازی نمیکنیم اقای کیسه این گوه خوردن به سر بابات هم زیادی هست حسرت ۲۲سال تو دل کیسه هست تا فقط ی بار صعود کنین فردا هم الهلال میزاره درتون کیسه کشا

  • تاج 1 مه 2021 / 9:28 ق.ظ

    جدا از بدعادت شدن این حکومتی ها و حرفهای مفت دوزاری و از این بیش آبروی خودشان را بردن از بازیهای فوق آسیایی سرورشون تاج در آسیا دست و پا گم کردن و هذیان میگن خنده دار ترین بخشش هواداران ۵۰ میلیونی لنگ!!!!!!!!؟ تصورش بکنید = ایران سراسر لنگی !!؟ عجب! ترس چه ها که به مغز کوچک که نمیکنه!!!!!…..

  • رضا 1 مه 2021 / 8:21 ق.ظ

    متاسفانه گل محمدی هم آلوده شد به مکتب چرک بازی استادش افشین چرکوانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید