کد خبر:3980
پ

شجاع خلیل زاده محروم شد | مضحک ترین محرومیت سال بعد از 5 ماه!

سایت سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در خبر اعلام محرومان هفته بیست و ششم لیگ برتر، از شجاع خلیل زاده به عنوان بازیکنی نام برد که به دلیل انضباطی نمی‌تواند پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کند. رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در باره دلیل این محرومیت اظهار […]

سایت سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در خبر اعلام محرومان هفته بیست و ششم لیگ برتر، از شجاع خلیل زاده به عنوان بازیکنی نام برد که به دلیل انضباطی نمی‌تواند پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کند.

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در باره دلیل این محرومیت اظهار داشت: پس از اتفاق‌هایی که در دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر رخ داد، کمیته انضباطی حکم تعلیقی شجاع خلیل زاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اجرا درآورد اما با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس به این حکم پرونده به کمیته استیناف رفت.
وی افزود: به تازگی هم کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید کرده و به این ترتیب خلیل زاده نمی‌تواند در بازی با نفت مسجدسلیمان به زمین برود. البته دلیل این که چرا صدور رأی از سوی کمیته استیناف تاکنون طول کشیده است را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید از مسؤولان این کمیته بپرسید.

 

مهدی خواجوند، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه ، در خصوص محرومیت شجاع خلیل‌زاده از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: چند ماه قبل کمیته انضباطی در دادنامه‌ای که صادر کرد یک جلسه محرومیت تعلیقی برای شجاع خلیل‌زاده در نظر گرفت. سپس در بازی با تراکتور اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شجاع به جزای نقدی محکوم شود. این محکومیت باعث شد تا محرومیت تعلیقی شجاع هم قطعیت پیدا کند. با تایید حکم جزای نقدی بازی با تراکتور در کمیته استیناف، مجازات تعلیقی هم قابلیت اجرا پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: بنابراین با اجرایی شدن مجازات تعلیقی، شجاع برای بازی بعدی محروم است. این در حالی است که اعتراض باشگاه پرسپولیس هم توسط این کمیته رد شد.
این محرومیت از ان جهت مضحک به نظر می رسد که کمیته انضباطی پس از 5 ماه از خواب بیدار شده و پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس، رای به محرومیتی داده که هیچ تاثیری در نتیجه گیری پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی ندارد؛ کمیته انضباطی که سال پیش نیز از محروم کردن شجاع خلیل زاده پس از درگیری ها در بازی پرسپولیس و سایپا امتناع کرده بود ثابت کرد که آرای خود را بر اساس منافع یک تیم صادر می کند و جالتر اینکه بعدها نیز تیم مذکور مدعی می شود کمیته انضباطی بازیکن آنها را محروم کرده است و مشمول لطف این کمیته نشده اند!!
پی نوشت: آیا اکنون رقبای پرسپولیس در چند هفته اخیر نمی توانند از این مسئله شاکی باشند که چرا حکم قطعی کمیته انضباطی زودتر اعلام نشده است؟ چرا که تیم رسپولیس با وجود مصدومیت نادری، انصاری با کمبود مدافع مواجه بود و در صورت محرومیت شجاع خلیل زاده، گل محمدی در ساختار دفاعی اش در بازیهای گذشته با مشکل جدی مواجه می شد اما این لطف به باشگاه پرسپولیس شد تا مثل فصل گذشته که در کوران مسابقات بازیکنانشان محروم و مصدوم شدند و کمیته انضباطی از محروم کردن خلیل زاده امتناع کرد، در این فصل نیز لطف بزرگی در مسیر قهرمانی این تیم کرده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید