کد خبر:29181
پ

شایعه در شهر | سید جلال مصدوم نبود، یحیی او را نمی خواهد

در حالی که دربی 96 بدون حضور مسن ترین و دربی باز ترین بازیکن فعال در مسابقات لیگ برتر با پیروزی استقلالی ها به پایان رسید، برخی اخبار حاکی از این هستند که سید جلال حسینی شرایط حضور در میدان را داشته اما با صلاحدید یحیی گل محمدی این اتفاق رخ نداده است.   شایعه […]

در حالی که دربی 96 بدون حضور مسن ترین و دربی باز ترین بازیکن فعال در مسابقات لیگ برتر با پیروزی استقلالی ها به پایان رسید، برخی اخبار حاکی از این هستند که سید جلال حسینی شرایط حضور در میدان را داشته اما با صلاحدید یحیی گل محمدی این اتفاق رخ نداده است.

 

شایعه در شهر | سید جلال مصدوم نبود، یحیی او را نمی خواهد

عدم حضور سید جلال حسینی در بازی سنگین دربی شوک روحی روانی منفی بزرگی به بازیکنان پرسپولیس وارد کرد به طوری که پس از مدتها شاهد یک بازی محتاطانه از سوی پرسپولیسی ها بودیم که به سبب عدم اطمینان از قلب دفاع خود قادر به پرس همه جانبه و حضور پرقدرت در مین استقلال نبودند.

 

مصدومیت مرموز سید جلال حسینی که به نظر نم رسید چندان جدی باشد به عنوان عامل دوری او از ترکیب اصلی پرسپولیس عنوان شد و این در حالی بود که نام او به عنوان یکی از 18 بازیکن پرسپولیس در لیست قرار داشت و یحیی می توانست از او در میدان استفاده کند اما ترجیح داد اینکار را انجام ندهد.

 

به نظر می رسد گل محمدی که پیشتر با مهدی مهدوی کیا نیز به واسطه سن و سالش به مشکل خورده بود و در انتهای فصل قلم قرمز بر روی نام او در پرسپولیس کشیده بود، اینبار اعتقادی به ادامه حضور سید جلال حسینی 40 ساله در قلب دفاع پرسپولیس ندارد و در واقع قصد ندارد نتایج حساس بازی های باقیمانده را فدای رودربایستی با کاپیتان محبوب پرسپولیس کند و برای سرپوش گذاشتن بر روی علت نیمکت نشینی سید جلال و البته حفظ حرمت او مجبور است مصدومیت را به عنوان علت نیمکت نشینی وی به خورد رسانه ها بدهد. اما کیست که نداند سید جلال حسینی برای فصل آتی جایی در تفکرات گل محمدی ندارد و او از همین حالا باب مذاکره با بازیکنانی همچون مرتضی پورعلیگنجی را برای پیوستن به پرسپولیس و جانشینی جلال حسینی باز کرده است.

 

گفته می شود بازیکنان پرسپولیس پس از اطلاع از تصمیم کادر فنی تیم مبنی بر نیمکت نشینی سیدجلال در دربی و ناراحتی او در این زمینه روحیه خود را پیش از دربی از دست داده اند و یکی از دلایل شاداب نبودن پرسپولیسی ها در دربی 96 همین موضوع بوده است.

 

پی نوشت: به نظر می رسد گل محمدی و تیم آنالیز پرسپولیس با توجه به سرعت ذاتی مهاجمین استقلال به این نتیجه رسیدند که کندی سید جلال در خط دفاعی پرسپولیس ممکن است به ضرر این تیم تمام شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید