کد خبر:31779
پ

سوپرمن جدید همجنسگرا از آب درآمد

شرکت کتاب‌های مصور دی‌سی کامیکس اعلام کرد که جان کنت، جدیدترین سوپرمن در مجموعه پیش رو، دوجنسگرا است.در کامیک بعدی که ماه آینده (نوامبر) منتشر می‌شود، جان در رابطه‌ای همجنس‌گرایانه با دوستش جی ناکامورا تصویر شده است.   سوپرمن جدید همجنسگرا از آب درآمد ماجرای این مجموعه جدید بخشی از “سوپرمن: پسر کال ال” است […]

شرکت کتاب‌های مصور دی‌سی کامیکس اعلام کرد که جان کنت، جدیدترین سوپرمن در مجموعه پیش رو، دوجنسگرا است.در کامیک بعدی که ماه آینده (نوامبر) منتشر می‌شود، جان در رابطه‌ای همجنس‌گرایانه با دوستش جی ناکامورا تصویر شده است.

 

سوپرمن جدید همجنسگرا از آب درآمد

ماجرای این مجموعه جدید بخشی از “سوپرمن: پسر کال ال” است ، که داستان جان را دنبال می‌کند که شنل سوپرمن را از پدرش، کلارک کنت تحویل می‌گیرد.

تام تیلور، نویسنده این مجموعه، به بی‌بی‌سی گفت که وقتی به او پیشنهاد کار شد، به این فکر کرده است که “سوپرمن امروز باید چه شکلی باشد”.

او گفت: “ما سعی می‌کنیم آن گروه از افراد را هم با خود همراه کنیم، اما ما برای افرادی می‌نویسیم که امیدوارند این سوپرمن را ببینند … و بگویند: “این سوپرمن مثل من است. این سوپرمن برای چیزهایی که به من مربوط است، می‌جنگد.

سوپرمن جدید همجنسگرا از آب درآمد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید