ساقط شدن پهپاد عربستانی در شیراز | بن سلمان رسما وارد جنگ با ایران شد
اولین سند مشارکت امارات و عربستان در عملیات علیه ایران منتشر شد. ساقط شدن پهپاد عربستانی در شیراز | بن سلمان رسما وارد جنگ با ایران شد 🔹️ظهر امروز پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲ پهپاد را در نزدیکی شیراز ساقط کرد. 🔹درحالیکه بهنظر میرسید پهپاد ساقطشده از نوع «MQ9» آمریکایی باشد، اما کارشناسان میگویند […]
اولین سند مشارکت امارات و عربستان در عملیات علیه ایران منتشر شد.
ساقط شدن پهپاد عربستانی در شیراز | بن سلمان رسما وارد جنگ با ایران شد

🔹️ظهر امروز پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲ پهپاد را در نزدیکی شیراز ساقط کرد.
🔹درحالیکه بهنظر میرسید پهپاد ساقطشده از نوع «MQ9» آمریکایی باشد، اما کارشناسان میگویند این پهپاد از نوع «وینگلونگ ۲» سعودی/اماراتی است که یک پهپاد چینی در اختیار این کشورها محسوب میشود.
🔹صفحه «اسینت تکنیکل» در شبکه اجتماعی ایکس نیز که به اخبار نظامی میپردازد، نوشت که پهپاد ساقط شده وینگ لونگ ۲ است.
🔹بهگفتهٔ کارشناسان این اولین مدرک از مشارکت کشورهای خلیج فارس در عملیات علیه ایران خواهد بود.