کد خبر:15671
پ

زهره هراتیان: تخلف ذوب آهن بهداشتی بوده و نه اعلام آمار اشتباه/ کمیته انضباطی تصمیم می گیرد

زهره هراتیان رئیس ایفمارک معتقد است، کمیته انضباطی در خصوص تخلف ذوب آهن تصمیم خواهد گرفت.     ایفمارک اشتباه کرد یا ذوب آهن آمار غلط داد؟   زهره هراتیان: تخلف ذوب آهن بهداشتی بوده و نه اعلام آمار اشتباه/ کمیته انضباطی تصمیم می گیرد زهره هراتیان، مدیر مرکز پزشکی ایفمارک می‌گوید تیم فوتبال ذوب […]

زهره هراتیان رئیس ایفمارک معتقد است، کمیته انضباطی در خصوص تخلف ذوب آهن تصمیم خواهد گرفت.

 

 

ایفمارک اشتباه کرد یا ذوب آهن آمار غلط داد؟

 

زهره هراتیان: تخلف ذوب آهن بهداشتی بوده و نه اعلام آمار اشتباه/ کمیته انضباطی تصمیم می گیرد

زهره هراتیان: تخلف ذوب آهن بهداشتی بوده و نه اعلام آمار اشتباه/ کمیته انضباطی تصمیم می گیرد

زهره هراتیان، مدیر مرکز پزشکی ایفمارک می‌گوید تیم فوتبال ذوب آهن پیش از بازی با پرسپولیس مرتکب تخلفاتی در حوزه بهداشتی شده است و تصمیم گیری درباره این تخلف به کمیته انضباطی فدراسیون بستگی دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس که خود را آماده حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کرد، قرار بود در هفته ششم لیگ برتر ایران به مصاف ذوب آهن برود و سپس عازم قطر شود. اعضای تیم ذوب آهن حتی برای انجام بازی با پرسپولیس به تهران آمدند اما شب قبل از بازی، سازمان لیگ اعلام کرد مسابقه دو تیم لغو شده است. علت لغو این مسابقه، ابتلای چند عضو ذوب آهن به کرونا و احتمال بالا بودن ریسک بازی با پرسپولیس قبل از فینال آسیا عنوان شد. بعد از این اتفاق، پرسپولیسی‌ها بر تخلفات بهداشتی و پزشکی تیم ذوب آهن تاکید کردند و خواستار اعلام نتیجه ۳ بر صفر بازی برگزار نشده به سود پرسپولیس شدند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس روز گذشته هم از عدم صداقت بعضی از باشگاه‌ها گلایه کرد و گفت که بعضی از بازیکنان و مربیان کرونایی بدون مشکل در زمین حاضر می‌شوند و کار خودشان را انجام می‌دهند.

زهره هراتیان مدیر مرکز پزشکی فوتبال (ایفمارک) در گفتگو با مهر در واکنش به اظهارات گل محمدی گفت:

وقتی مستنداتی ارائه شود، آن‌را به کمیته انضباطی می‌فرستیم و متناسب با آن، افراد دخیل احضار می‌شوند و حکم صادر خواهد شد. چیزی که من می دانم این است که مستندات به کمیته انضباطی فدراسیون رسیده است.

وی افزود:

باید جلسه بررسی مدارک برگزار شود. یک کارشناس از ستاد مبارزه با کرونا هم در جلسه حضور خواهد داشت.

مدیر مرکز ایفمارک در پاسخ به این سئوال که آیا تخلف باشگاه ذوب آهن محرز شده است؟ تاکید کرد:

یکسری تخلفات در حوزه بهداشتی ذوب آهن رخ داده است. ستاد مقابله با کرونا مستنداتی را آماده کرده است که طی گزارشی به دبیر کل فدراسیون و سپس به کمیته انضباطی ارسال شده است.

هراتیان تاکید کرد:

البته ستاد نمی‌تواند هیچ رای و حکمی بدهد و صرفاً مدارک و مستندات را ارائه می‌کنیم. آنها خودشان تصمیم گیری می‌کنند.

 

پی نوشت: با توجه به اینکه تیم ذوب آهن آمار غلط در خصوص تعداد کرونایی های خود ارائه نکرده و برای انجام بازی در زمان معین در تهران حضور داشته و سازمان لیگ این بازی را لغو کرده، به نظر نمی رسد کمیته انضباطی رای به 3 بر 0 شدن بازی به سود پرسپولیس بدهد چرا که بر طبق گفته های هراتیان، تخلف ذوب آهنی ها قصور در مراقبت از بازیکنانشان تشخیص داده شده است.

منبع
مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید