کد خبر:2111
پ

رونمایی از کارگزار 100 میلیارد تومانی استقلال

سرانجام پس از اینکه کارگزار رسمی پرسپولیس مبلغ 110 میلیارد تومان به این تیم تزریق کند، یک کارگزار 100 میلیاردی نیز با استقلال قرارداد بست اما با این تفاوت که پیش پرداخت پرسپولیسی ها 40 میلیارد تومان است و پیش پرداخت استقلال تنها 5 میلیارد تومان است.   رونمایی از کارگزار 100 میلیارد تومانی استقلال […]

سرانجام پس از اینکه کارگزار رسمی پرسپولیس مبلغ 110 میلیارد تومان به این تیم تزریق کند، یک کارگزار 100 میلیاردی نیز با استقلال قرارداد بست اما با این تفاوت که پیش پرداخت پرسپولیسی ها 40 میلیارد تومان است و پیش پرداخت استقلال تنها 5 میلیارد تومان است.

 

رونمایی از کارگزار 100 میلیارد تومانی استقلال

رونمایی از کارگزار 100 میلیارد تومانی استقلال

شرکت «جهان فولاد متین» در بدو عقد قرارداد با تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت پیش پرداخت و تضمین مبلغ 50 میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و برخورداری از ظرفیت‌های جدید درآمدزایی و ویژگی بارز حسن شهرت، به عنوان کارگزار شرکت فرهنگی ورزشی استقلال انتخاب شد.

این شرکت بعد از طی فرآیند یک ماهه و بررسی دقیق و تایید تمام مفاد قرارداد از سوی وزارتخانه با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مذاکرات به عمل آمده با شرکت‌های صلاحیت‌دار به عنوان مناسب‌ترین شرکت انتخاب و منجر به عقد قرارداد طرفین شد.

براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی انجام شده، فیمابین کارگزار رسمی و باشگاه درآمد حاصله از این همکاری حداقل هزار میلیارد ریال ( 100 میلیارد تومان) در یک فصل خواهد بود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید