کد خبر:2220
پ

رونمایی از قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام

پس از اینکه چند پیام رسان و شبکه اجتماعی معروف از جمله اینستاگرام و واتساپ، فیسبوک مبادرت به قرار دادن امکان استوری گذاشتن کاربرانشان کردند، اکنون خبر می رسد پیام رسان تلگرام نیز قرار است از قابلیت استوری گذاشتن کاربرانش رونمایی کند.   رونمایی از قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام کاربران می توانند عکس ها […]

پس از اینکه چند پیام رسان و شبکه اجتماعی معروف از جمله اینستاگرام و واتساپ، فیسبوک مبادرت به قرار دادن امکان استوری گذاشتن کاربرانشان کردند، اکنون خبر می رسد پیام رسان تلگرام نیز قرار است از قابلیت استوری گذاشتن کاربرانش رونمایی کند.

 

رونمایی از قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام

کاربران می توانند عکس ها و یا ویدئوهای فعالیتهای روزانه خود را با استوری کردن با دیگر کانتکت ها و مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. آیکون استوری تلگرام در نوار آبی رنگ بالای صفحه اپلیکیشن و ما بین نام telegram و علامت جستجو قرار دارد و اگر هر یک از محاطبین کاربر استوری جدید ارسال کنند، به صورت دایره ای(مشابه اینستاگرام) در کادر زیرش به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیام رسان تلگرام تلاش زیادی برای رقابت با رقبای امریکایی خود دارد و تاکنون توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را در سراسر جهان به خود جلب کند. استفاده از فناوری رمزنگاری ton در نسخه های جدید تلگرام و استخراج ارز دیجیتال از جذابیت های تلگرام نسبت به سایر پیام رسان های معروف می باشد.

 

گفته می شود برای استوری گذاشتن در تلگرام می بایست گوشی کاربران به آخرین نسخه از این پیام رسان به روز باشد و ورژن اندروید آنها، کمتر از 8 نباشد.

 

چطور در تلگرام استوری بگذاریم؟

شما می توانید آموزش استوری گذاشتن در تلگرام را  در گیف زیر مشاهده نمائید.

کلیدواژه : تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید