کد خبر:7738
پ

رونمایی از ریسک خطرناک سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل السد

در نشست خبری کادر فنی پرسپولیس پیش از بازی مقابل السد، سید جلال حسینی نیز حضور داشت تا بار دیگر مشخص شود او در بازی فردا مقابل تیم ژاوی حضور خواهد داشت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که حضور سید جلال حسینی 38 ساله و کند در قلب دفاع پرسپولیس در بازیهای اخیر […]

در نشست خبری کادر فنی پرسپولیس پیش از بازی مقابل السد، سید جلال حسینی نیز حضور داشت تا بار دیگر مشخص شود او در بازی فردا مقابل تیم ژاوی حضور خواهد داشت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که حضور سید جلال حسینی 38 ساله و کند در قلب دفاع پرسپولیس در بازیهای اخیر این تیم به یک حفره برای ساختار دفاعی پرسپولیس تبدیل شده است و مشخص نیست گل محمدی با چه فکر و تدبیری قصد استفاده مجدد از سید جلال در ترکیب دفاعی خود را دارد.

 

ساعت بازی بعدی پرسپولیس مقابل السد

 

پخش زنده بازی پرسپولیس و السد

 

رونمایی از ریسک خطرناک سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل السد

رونمایی از ریسک خطرناک سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل السد

بدترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس این است که مصدومیت سعید آقایی مجدداً عود کرده باشد و شجاع خلیل زاده مجبور به بازی در پست غیرتخصصی یعنی دفاع چپ باشد و کنعانی زادگان و سید جلال در قلب دفاع قرار بگیرند که این ترکیب ناموزون در بازی مقابل الدحیل، نقص های خود را نشان داد و در بازی اول پرسپولیس مقابل التعاون نیز این حفره دفاعی باعث ایجاد چند موقعیت گل مناسب برای التعاون شد.

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • Sasan 26 سپتامبر 2020 / 7:10 ب.ظ

    اینکه بازیکنی در این سطح از توان فنی که داری محبوبیت و صلابت خاصی است و همیشه از او به عنوان صخره یاد می شود ، توسط خبرنگار یا هر شخص دیگری به حفره دفاعی تشبیه شود یا بد خواه تیم است و یا تا حالا پایش به توپ نخورده است.
    مربی حق دارد او را بنا بر بار فنی و یا مصلحت تاکتیکی بازی داده و یا روی نیمکت بنشاند ولی بی حرمتی به بازیکنی با این همه سبقه ملی و باشگاهی و افتخاراتی دست نیافتنی ، جایز نیست.

  • ناشناس 26 سپتامبر 2020 / 6:10 ب.ظ

    نخیرشجاع دفاع راست بازی خواهدکرد.

  • عسل 26 سپتامبر 2020 / 4:40 ب.ظ

    اقایی از الان مصدوم

  • عسل 26 سپتامبر 2020 / 4:39 ب.ظ

    اقایی از الان مصدوم بعدم میخواد چی بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید