کد خبر:37868
پ

رونمایی از خط حمله مرگبار استقلال در فصل جدید با برگ طلایی سردار

در حالی که انتقادات از سردار آجورلو در نقل و انتقالات استقلال رو به افزایش است، اما به نظر می رسد او اگر بتواند بازیکنانی که این روزها اسمشان بر سر زبانها برای پیوستن به استقلال است را به خدمت بگیرد، تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته بدون باج دادن به بازیکنی بابت افزایش بی رویه […]

در حالی که انتقادات از سردار آجورلو در نقل و انتقالات استقلال رو به افزایش است، اما به نظر می رسد او اگر بتواند بازیکنانی که این روزها اسمشان بر سر زبانها برای پیوستن به استقلال است را به خدمت بگیرد، تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته بدون باج دادن به بازیکنی بابت افزایش بی رویه رقم قرارداد، بسته است. اگر آجورلو بتواند انتقال محمد نادری، محمد محبی و ژان کارلوس را به استقلال نهایی کند و با سیلوا برای ماندن به توافق برسد و سیاوش یزدانی را به تیم بازگرداند، به طور قطع استقلال برنده نقل و انتقالات خواهد بود و یک تیم مخوف و جنگنده در اختیار ساپینتوی پرتغالی قرار خواهد گرفت.

 

رونمایی از خط حمله مرگبار استقلال در فصل جدید با برگ طلایی سردار

نکته کلیدی ترکیب این فصل استقلال، حضور عرفان باقری 18 ساله در تیم بزرگسالان بود که سبک بازی اش تلفیقی از بازی الهیار صیادمنش و مهدی قایدی است و او می تواند بار دیگر یادآور بازیهای درخشان دو ستاره سابق استقلال در ترکیب تیمش باشد. بیرون کشیدن عرفان باقری از دل تیم رقیب نیز یکی دیگر از موارد مثبتی است که آجورلو در نقل و انتقالات انجام داد.

تنها نکته منفی نقل و انتقالات استقلال تا اینجای کار،دیر جنبیدن کادر مدیریت برای جذب نفرات مدنظر سرمربی بود که این موضوع ارتباط مستقیم به دیر انتخاب شدن سرمربی نیز داشت که منجر به کج شدن راه بازیکنی همچون سعید صادقی از استقلال به سمت پرسپولیس شد. هر چه که هست، هواداران استقلال امیدوارند با جذب نفراتی که ذکر شد، آجورلو تعلل در نقل و انتقالات را با جذب نفرات با کیفیت جبران کند. به جرات می توان گفت ترکیب زیر کاندید قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی خواهد بود.

آیا آجورلو می تواند از این آزمون با موفقیت بیرون بیاید؟

 

برگ طلایی سردار آجورلو در نقل و انتقالات با رونمایی از یک ترکیب رویایی

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید