کد خبر:37854
پ

رفتار متناقض دستگاه قضائی با حسن شماعی زاده و باشگاه پرسپولیس

خواننده قدیمی کشورمان حسن شماعی زاده که بیشتر از صدایش با آهنگ سازی های ماندگارش شناخته می شود، در پیامی ویدئویی از رفتار دادگاه انقلاب در مصادره ملک شخصی اش انتقاد کرد. به واقع اگر بنا بر این است که مالی که بر اساس پول نامشروع به دست آمده، مصادره شود، از پولهایی که حسین […]

خواننده قدیمی کشورمان حسن شماعی زاده که بیشتر از صدایش با آهنگ سازی های ماندگارش شناخته می شود، در پیامی ویدئویی از رفتار دادگاه انقلاب در مصادره ملک شخصی اش انتقاد کرد.

به واقع اگر بنا بر این است که مالی که بر اساس پول نامشروع به دست آمده، مصادره شود، از پولهایی که حسین هدایتی و بابک زنجانی به طور نامشروع به باشگاه پرسپولیس تزریق کردند، چه خبر؟ آیا این اموال منقول که در قالب پاداش و … پول شویی گسترده ای را در اقتصاد کشور رقم زد، بازپس گرفته شدند؟ اگر اینطور است بهتر است دستگاه قضائی در این خصوص شفاف سازی کند که حسین هدایتی و بابک زنجانی چه میزان و در چه محلی به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کرده بودند و سرنوشت این کمک ها هم اکنون چه شده است؟

 

به اعتراف خود مسئولین باشگاه پرسپولیس، هزینه بازگرداندن مهدی طارمی توسط حسین هدایتی پرداخت شده و میلیون ها تومان نیز بابت رایگان شدن تمایا بازی برای هواداران پرسپولیس و همچنین پرداخت پاداش های خارج از عرف برای تیم پرسپولیس توسط حسین هدایتی هزینه شد و اوج ماجرا نیز مذاکره هدایتی در اردوی تیم ملی با سید جلال حسینی و وحید امیری و چرخاندن آنها از اردوی استقلال به سمت اردوی پرسپولیس بود که فیلم اعتراف ضمنی هدایتی در این خصوص نیز موجود است.

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید