کد خبر:55
پ

راهنمای استفاده از اپلیکیشن بتاکاپ

به منظور آشنایی کاربرانی که تازه اپلیکیشن بتاکاپ را نصب کرده اند، راهنمای استفاده از بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ در ادامه قرار داده شده است. هدف در اپلیکیشن بتاکاپ جمع کردن سکه و امتیاز از بخش های مختلف اپ برای بردن جوایز روزانه و ماهانه است. امتیاز همه کاربران در انتهای ماه 0 می […]

به منظور آشنایی کاربرانی که تازه اپلیکیشن بتاکاپ را نصب کرده اند، راهنمای استفاده از بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ در ادامه قرار داده شده است.

هدف در اپلیکیشن بتاکاپ جمع کردن سکه و امتیاز از بخش های مختلف اپ برای بردن جوایز روزانه و ماهانه است. امتیاز همه کاربران در انتهای ماه 0 می شود و پس از معرفی برندگان آن ماه، رقابت بین همه از ابتدا شروع می شود. همچنین با جمع آوری سکه می توانید هر روز چرخونه شانس را بچرخانید و جایزه ببرید.

 

آموزش تبدیل جایزه به سکه

 

فوتبال فانتزی بتاکاپ

 

جدول شکارچیان بتامون

 

سوالات متداول اپلیکیشن بتاکاپ

 

لینک دانلود اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار

 

به روزرسانی جدید اپلیکیشن بتاکاپ 11 مهر 1400

 

  • حل مشکل اتصال اینترنت برخی کاربران
  • اضافه شدن مراحل خط چین و سوالات چالش ها
  • پرداخت جایزه نقدی به 3 نفر برتر رده بندی پیش بینی فوتبال (هر ده روز درصد پیش بینی صفر می شود)
  • محدود کردن ارسال پیام بین کاربران به منظور جلوگیری از ارسال پیام های غیراخلاقی و مزاحم
  • فعال شدن نوتیفیکیشن اطلاعرسانی اخبار جدید

———–

***توجه داشته باشید که درصد پیش بینی که در درون پروفایل افراد به نمایش در می آید، درصد پیش بینی کل آنها از ابتدا تاکنون است و درصد پیش بینی که در صفحه رده بندی پیش بینی نمایش داده می شود، حاصل پیش بینیهای کاربر در بازه های ده روزه است. هر کاربر پس از حداقل 6 پیش بینی، نامش در این رده بندی قرار خواهد گرفت.

***در پرداخت جایزه به نفرات برتر این رده بندی، جایزه به افرادی تعلق می گیرد که هویت مشخص داشته باشند و اطلاعات پروفایل کاربری خود را تکمیل کرده باشند.

 

راهنمای استفاده از اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده فوتبال

برای تماشای مسابقات مختلف ورزشی از جمله المپیک 2020، یورو 2020 بسکتبال NBA، تنیس رولند گاروس در اپلیکیشن بتاکاپ کافیست به بخش اخبار بتاکاپ مراجعه کنید.

 

فوتبال فانتزی

آموزش کامل فوتبال فانتزی و روش برنده شدن در آن

 

خرید از فروشگاه

شما با هر خرید از فروشگاه شوپیکا در اپ (همکار اپلیکیشن بتاکاپ) می توانید 100 سکه به عنوان هدیه و کش بک دریافت کنید.

کد دعوت

با دعوت از دوستان خود برای نصب اپلیکیشن بتاکاپ، می توانید به طور نامحدود به ازای هر دعوت 300 امتیاز کسب کنید و جایگاه خود در جدول را ارتقا دهید.

 

چرخونه شانس

چرخونه شانس اپلیکیشن بتاکاپ

شما برای چرخاندن چرخونه شانس می بایست 650 سکه داشته باشید. در ابتدا شما می توانید با شرکت در بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ تعداد سکه های خود را افزایش دهید و یا با خرید سکه مستقیماً تعداد سکه های خود را به حد نصاب برسانید و شانس خود را در چرخاندن چرخونه شانس بتاکاپ و برنده شدن یکی از جوایز آن امتحان کنید. شما در بتاکاپ همیشه برنده هستید و بدون قرعه کشی می توانید از این قسمت یک جایزه ببرید.

 

پیش بینی مسابقات فوتبال

اپلیکیشن بتاکاپ با فراهم کردن بستر پیش بینی رایگان مسابقات فوتبال به کاربران این امکان را می دهد تا با پیش بینی درست مسابقات فوتبال در لیگ های مختلف، به تعداد سکه ها و امتیازات خود اضافه کنند. شما می توانید با حدس دقیق نتیجه بازیها 100 درصد امتیاز ممکن را به حساب خود واریز کنید و با حدس نتیجه درست (برد یا باخت یا مساوی) 70 درصد امتیاز را مال خود کنید. شرکت در پیش بینی مسابقات فوتبال رایگان است و شما می توانید از فرمول ریاضی پردیکتور بتاکاپ در تشخیص برنده و بازنده و همچنین فکت های پیش از بازی برای بالا بردن دقت پیش بینی خود استفاده نمائید. ذکر این نکته روری است که این رمول بر اساس تئوری احتمالات کار می کند و هرگ قادر به پیشگویی 100 درصد نیست اما در 80 درصد مواقع درست پیش بینی می کند.

 

چالش اطلاعات

عکس چالش اطلاعات بتاکاپ

در این قسمت، اطلاعات فوتبالی شما به چالش کشیده می شود و شما می توانید با شرکت در این چالش ها امتیاز و سکه های خود را افزایش دهید. با شرکت در چالش رایگان هیچ سکه ای از کاربران کسر نخواهد شد و کاربر می تواند به عنوان سرگرمی در این چالش شرکت کند و اطلاعات خود را به چالش بکشد. با شرکت در چالش طلایی 80 سکه از کاربر کسر می شود اما در صورت برنده شدن 160 سکه به دست می آورد و جواب درست به هر سوال برای او 10 امتیاز به همراه خواهد داشت. شما می بایست در 60 ثانیه به هر 11 سوال چالش طلایی پاسخ درست بدهید تا برنده این چالش شوید. دفعات مجاز برای شرکت در چالش طلایی در 24 ساعت، فقط یکبار است.

در چالش اطلاعات فوتبال هر کاربر در 24 ساعت مجاز به شرکت در 5 چالش فوتبالی است. ورودی این چالش 30 سکه است. هر کاربری بتواند به 25 سوال از 30 سوال این چالش پاسخ درست بدهد برنده جوایز این چالش که 50 سکه است می شود. به اای هر سوال درست، 15 امتیاز به مجموع امتیازات کاربر اضافه می شود.

 

مسابقه خط چین بتاکاپ

عکس خط چین بتاکاپ

یکی از جذاب ترین بخش های اپلیکیشن بتاکاپ، بخش سرگرمی آن است که یادآور بازی نوستالژی خطچین برای بسیاری از کاربران است. شما می بایست با حدس زدن حروف، در نهایت به کلمه مورد نظر برسید و امتیاز جمع کنید. به خاطر داشته باشید که پس از پایان هر مرحله، در صورت مراجعه مجدد به آن مرحله امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت و امتیازات هر سوال و هر مرحله فقط یکبار محاسبه می شود و به حساب شما واریز می شود. این بخش یکی از بخش هایی است که بسیاری از کاربران می توانند با افزایش امتیاز خود کمک کنند تا در رده بندی نهایی هر ماه در مکان بالاتری قرا بگیرند و برنده جایزه ماهانه بتاکاپ شوند. شما می توانید از این بخش به طور بی نهایت امتیاز کسب کنید. دقت داشته باشید که حدس حرف کلمه مورد نظر می بایست در جایگاه خود باشد در غیر اینصورت چراغ قرم برای شما روشن خواهد شد. هر چه به مراحل بالاتری در مسابقه خطچین پیشروی کنید، امتیازات بیشتری کسب می کنید.

 

بتاکاپ

مجموعه بتاکاپ، اسپانسر برگزاری کاپ های مختلف در سراسر کشور است و با همکاری با مراکز برگزاری کاپ، تورنمنت های مختلفی در کنسول های پلیس استیشن و ایکس باکس وان در بازیهای PES و FIFA برگزار خواهد کرد. در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز کرونا تا 1 خرداد هیچ کاپی برگزار نخواهد شد اما به محض رفع محدودیت های کرونایی، لیست کاپ ها در شهرهای مختلف در این بخش به نمایش در خواهد آمد و شما می توانید با مراجعه به این قسمت به سرعت در کاپ های رایگان ثبت نام نمائید. با برنده شدن در کاپ های مذکور علاوه بر کسب جایزه نقدی، به امتیاز و سکه های شما در اپ بتاکاپ نیز افزوده خواهد شد. در صورت تمایل به برگزاری کاپ رایگان در شهر شما با ما تماس بگیرید.

 

رده بندی

اپلیکیشن بتاکاپ با ایجاد رقابت بین کاربران در هر ماه، بدون قرعه کشی به 5 نفر اولی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایز نقدی پرداخت خواهد کرد. شما می بایست با فعالیت در بخش های مختلف اپ بتاکاپ مجموع، امتیازات ماهانه خود را افزایش دهید. امتیازات هر کاربر در ابتدای هر ماه 0 خواهد شد و رقابت بین کاربران در هر ماه از ابتدا آغاز می شود اما سکه های کسب شده توسط کاربران محفوظ است و تغییری در تعداد آنها ایجاد نخواهد شد. به یاد داشته باشید که حتما پس از نصب اپ بتاکاپ می بایست مشخصات پروفایل خود را تکمیل کنید، در غیر اینصورت حتی اگر برنده جایزه شوید نیز این جایزه به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

فروشگاه

شما می توانید پوشاک و البسه ورزشی و اسپورت مورد نیاز خود را از قسمت فروشگاه بتاکاپ تهیه نمائید. ضمناً برای خرید سکه یا تبدیل جوایز خود می توانید به بخش متفرقه فروشگاه بتاکاپ مراجعه نمائید.

 

اخبار و پخش زنده

در بخش اخبار نیز می توانید مهمترین اخبار روز ایران و جهان را در حوزه های مختلف دنبال کنید. پخش زنده مسابقات ورزشی از همین بخش انجام خواهد شد.

 

نظرسنجی

در بازه های زمانی مختلف با توجه به مناسبت های مختلف نظرسنجی هایی در اپ بتاکاپ انجام می شود که شرکت در نظرسنجی رایگان بوده و کاربر ن می توانند هربار 20 سکه رایگان و 100 امتیاز بابت شرکت در نظرسنجی به دست بیاورند.

دوئل

به جرات می توان گفت جذاب ترین بخش از اپلیکیشن بتاکاپ، دوئل است که در نسخه بعدی از اپلیکیشن رونمایی خواهد شد. جزئیات این بخش را پس از رونمایی از آن، به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. منتظر ما باشید.

 

آموزش تبدیل جوایز بتاکاپ به سکه و پول نقد

 

تغییرات جدید در اپلیکیشن بتاکاپ

قابل اجرا در مرداد ماه

  • چالش طلایی جمعه ها حذف می شود و به جای آن چرخونه طلایی در جمعه فعال می شود. در چرخونه طلایی فقط سکه و امتیاز قرار دارد و خبری از جوایز دیگر نیست. کابرانی که به امتیاز احتیاج دارند می توانند از این طریق به امتیازات خود اضافه کنند و کاربرانی که به سکه نیاز دارند تا در چالش ها شرکت کنند و یا حد نصاب برخی جوایز خود را پر کنند نیز می توانند از چرخونه طلایی جمعه ها نهایت استفاده را ببرند.
  • مقدار جایزه برندگان در رده بندی امتیازی به یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش یافت. و مقدار جایزه برندگان کد قرعه کشی به 2 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

 

توضیح در مورد جوایز بتاکاپ

با توجه به سوالات بسیار زیاد کاربران در خصوص جوایز چرخونه شانس و نحوه بردن جوایز توضیح زیر ضروری به نظر می رسد.

از انجائیکه اپلیکیشن بتاکاپ از ابتدا حمل را بر صداقت با کاربران خود گذاشته و سعی بر این بوده که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت جوایز مختلف کاربران (به جز مواردی که نیاز به ارسال پستی دارند) برای انها منظور شود برخی جوایز در چرخونه شانس باعث به وجود آمدن ابهامات و سوالاتی نزد کاربران شده است.

 

جایزه PS4 : شاید جذاب ترین و البته گران ترین جایزه موجود در چرخونه شانس جایزه پلی استیشن باشد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. بسیاری این سوال را از خد می پرسند که چطور می توان این جایزه را برنده شوند. در جواب باید گفت که این جایزه در سه ماه گذشته 3 بار برنده داشته است و با توجه به اینکه در توان ما نیست که هر روز یک یا چند ps4  به کاربران عزیزمان اهدا کنیم، تنها در یک روز خاص و یک ساعت خاص در هر ماه امکان بردن این جایزه توسط مدیریت میسر می شود که تنها شخص مدیر اپلیکیشن بتاکاپ این زمان را می داند. درنتیجه برنده باید از شانس بسیار زیادی برای بردن این جایزه ویژه در طول ماه برخوردار باشد. بار دیگر متذکر می شویم که این جایزه هر ماه به یک نفر قطعاً تعلق می گیرد و یک برنده قطعی دارد.

 

جوایز فیزیکی مثل (تی شرت بتاکاپ، توپ، ست تیم محبوب): برای دریافت این جوایز شرط داشتن 5000 سکه در نظر گرفته شده که برای برخی از کاربران این مورد به سوال تبدیل شده بود که چرا باید برای دریافت جایزه خود 5000 سکه داشته باشند؟ جواب این سوال ساده است چرا که اپلیکیشن بتاکاپ و به طور خاص چرخونه ان کازینو و یا بلیط بخت آزمایی نیست که فردی بتواند با خرید 10 هزار تومانی سکه یکبار چرخونه را چرخانده و برنده جایزه ای به ارزش بیش از 100 هزار تومان شود. این جوایز تنها به کاربران وفاداری تعلق می گیرد که با اپلیکیشن همراه بوده اند و به طرق مختلف سکه جمع آوری کرده اند و نه کاربران گذری که تنها چند روزی مهمان اپلیکیشن بتاکاپ هستند. همانطور که در ادامه مشاهده می کنید روش های مختلفی برای کسب سکه رایگان وجود دارد و جوایز کاربران تا زمانی که به حد نصاب سکه برسند، محفوظ خواهد بود.

 

جوایز نقدی: برندگان این جوایز که پول به حسابشان واریز نشده یا شماره کارت در پروفایل خود نداشته اند و یا مشخصات حساب کاربری خود را تکمیل نکرده بودند که به محض تکمیل این موارد، مبلغ به حسابشان واریز شده است.

 

در پایان تاکید می شود امکان تبدیل جوایز فیزیکی به معادلش به پول نقد برای کاربران وجود ندارد و به درخواست کاربران در این زمینه ترتیب اثر داده نمی شود. شما می توانید با حضور مستمر در بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ به جمع آوری سکه بپردازید. در صورت نیاز به خرید انبوه سکه که با تخفیف نیز لحاظ شده می توانید به فروشگاه اپلیکیشن بتاکاپ مراجعه کنید و از قسمت متفرقه، خرید 5000 سکه را با قیمت 45000 هزار تومان انتخاب کنید.

 

راهنمای دریافت جوایز

 

دیدگاه کاربران 45 دیدگاه
  • ssseeeddd 15 آگوست 2021 / 7:32 ب.ظ

    سلام خسته نباشید من از ادمین بتا کاپ یک خواسته ای دارم که ۲۰۰۰ سکه ای که از من چند روز پیش کم شد بابت مسابقه ی (پی اس 4) که نوشته بود اونجا برای ثبت نام بازی ها در اکباتان تهران و من هم نمی دانستم که به علت کرونا دلتا مسابقه برگزار نمی شود و حالا این ۲۰۰۰ سکه از من به ناحق کم شده و من می خواهم این ۲۰۰۰ سکه به من برگردانده شود نام کاربری من ssseeeddd لطفا رسیدگی کنید

    • admin 15 آگوست 2021 / 7:56 ب.ظ

      چشم اطاعت

  • موسی حسینی 11 آگوست 2021 / 4:45 ب.ظ

    سلام. من تا دیروز درصد پیش بینی بازیهام ۷۱درصد بود. حالا نگاه کردم دیدم ۶۴ درصد شده. دلیلش چیه؟

    • admin 11 آگوست 2021 / 4:47 ب.ظ

      وقتی پیش بینی اشتباه انجام بدید اون درصد دستخوش تغییر میشه . هم میتونه بیشتر بشه هم بدتر . با توجه به اینکه درست یا اشتباه نتایج رو پیش بینی کنید مدام در حال تغییر هست

  • مجید 10 آگوست 2021 / 1:04 ق.ظ

    سلام میشه از توپ بتا کاپ عکس بزارین

    • admin 10 آگوست 2021 / 8:47 ق.ظ

      توی فروشگاه هست

  • گرشاسپ 6 آگوست 2021 / 7:33 ق.ظ

    سلام. چرا در توضیحات چرخونه طلایی ننوشتید که این چرخونه هم مثل چرخونه شانس ۶۵۰ سکه کم می کنه؟ این چه مدل سکه جایزه دادنه که ۶۵۰ تا باید بدی و اگه شانس بیاری تازه داخلش جوایز ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ سکه داره که یعنی ضرر.

    • admin 6 آگوست 2021 / 7:40 ق.ظ

      دوست عزیز روال توضیح داده شده . برای چرخوندن چرخونه عادی هم که توش جوایز هست 650 سکه کم میشه . همه برایسکه این چرخونه رو نمیچرخونن . کاربرا در تلاش هستن با افزایش امتیاز در بین 50 کاربر برتر قرار بگیرن و اینکه 800 سکه و 1000 سکه هم توی چرخونه قرار داده شده که احتمالا شما ندیدید

      • گرشاسپ 10 آگوست 2021 / 7:55 ب.ظ

        سلام. چرا بازی حساس سوپرجام چلسی و ویارئال رو برای پیش بینی نگذاشتید؟

  • گرشاسپ 4 آگوست 2021 / 6:38 ق.ظ

    سلام چرا دو روزه اپلیکیشن مدام خطا میده اتصال خود رو به اینترنت چک کنید. لطفا این مشکل اپ رو سریعتر برطرف کنید

    • admin 4 آگوست 2021 / 7:10 ق.ظ

      سلام. به دلیل قطع برق دیتاسنتر برج میلاد ه که سرور توش هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید