کد خبر:2035
پ

دانلود فرار از زندان 6 یا همان لجند آف تومارو (Legends of Tomorrow)

در حالی که در برخی از سایتها خبر از شروع فصل ششم سریال پرطرفدار فرار از زندان داده اند اما به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد و بخش هایی از فصل اول سریال لجند آف تومارو Legends of Tomorrow یا سریال قهرمانان فردا به عنوان بخش هایی از فصل 6 سریال فرار […]

در حالی که در برخی از سایتها خبر از شروع فصل ششم سریال پرطرفدار فرار از زندان داده اند اما به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد و بخش هایی از فصل اول سریال لجند آف تومارو Legends of Tomorrow یا سریال قهرمانان فردا به عنوان بخش هایی از فصل 6 سریال فرار از زندان معرفی شده اند. در ادامه می توانید به دانلود فرار از زندان 6 یا همان لجند آف تومارو دسترسی داشته باشید.

 

دانلود فرار از زندان 6 یا همان لجند آف تومارو (Legends of Tomorrow)

پخش فرار از زندان 6 یا همان لجند آف تومارو (Legends of Tomorrow)

در واقع بازی همزمان دومینیک پورسل و ونثور میلر که با همان ظاهری که در سریال فرار از زندان ایفای نقش کرده اند در سریال لجند اف تومارو باعث به وجود آمدن این اشتباه شده است. سایت بتاکاپ به طور رسمی اعلام می کند که فصل ششم فرار از زندان به دلیل عدم توافق تهیه کننده با بازیگران هرگز پخش نخواهد شد و مایکل اسکوفیلد دیگر نقشه فرار از زندانی دیگر را نخواهد کشید.

در ادامه توجه شما را به بخش هایی از سریال legends of tomorrow جلب می کنیم که که بسیاری از بازیگران سریال فرار از زندان در آن بازی کرده اند.

در واقع برخی در فضای مجازی با مونتاژ سکانس های آخر سریال فرار از زندان با بخش هایی از سریال لجند او تومارو قصد داشتند تا هواداران این سریال را به دیدن دوباره مایکل اسکوفیلد امیدوار نگه دارند.

دانلود فرار از زندان 6

(لجند آو تومارو در ایران به این نام معروف شده است)

 

 

دانلود سریال legends of tomorrow

کلیدواژه : دانلود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید