کد خبر:22668
پ

خوش شانسی های استقلال در آسیا تمامی ندارد

پس از اینکه باشگاه الشرطه عراق مازن فیاض بهترینبازیکن این تیم را که با تکنیک مثال زدنی خود در بازی برگشت استقلال و الشرطه بارها مدافعین این تیم را اذیت کرد، به دلیل بی انضباطی از لیست خود خارج کرد به نظر می رسد خوش شانسی استقلال در آسیا ادامه دارد چرا که اتفاق ناگواری […]

پس از اینکه باشگاه الشرطه عراق مازن فیاض بهترینبازیکن این تیم را که با تکنیک مثال زدنی خود در بازی برگشت استقلال و الشرطه بارها مدافعین این تیم را اذیت کرد، به دلیل بی انضباطی از لیست خود خارج کرد به نظر می رسد خوش شانسی استقلال در آسیا ادامه دارد چرا که اتفاق ناگواری برای دیگر حریف این تیم یعنی الاهلی عربستان رخ داده است.

 

خوش شانسی های استقلال در آسیا تمامی ندارد

فدراسیون فوتبال عربستان از ثبت یوسف عنبر به عنوان سرمربی جدید الاهلی جده پس از فسخ توافقی قرارداد این باشگاه با ولادان میلویوویچ صربستانی خودداری کرد.
طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال عربستان یک مربی در طول یک فصل نمی‌تواند در دو تیم کار کند.
همین موضوع باعث شد تا این فدراسیون مانع سرمربیگری یوسف عنبر در الاهلی برای 6 بازی باقی مانده این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان و دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

تعداد برد و باخت های الاهلی در جدول لیگ عربستان

گفتنیست الاهلی به دلیل بدهی های سنگین به مربیان و بازیکنان خارجی خود، تحت فشار سنگین مالی قرار دارد و وضعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ عربستان ندارد. این تیم از 24 بازی خود در لیگ عربستان 9 شکست، 5 تساوی و 10 برد در کارنامه ثبت کرده و در رده هفتم جدول قرار دارد. نکته امیدوار کننده برای استقلال اینکه با توجه به بحران مالی در این باشگاه الاهلی هر 5 بای اخیر خود را شکست خورده است و از وضعیت مساعدی برای لیگ قهرمانان آسیا برخوردار نیست.

 

با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می رسد جدول گروه استقلال در آسیا در نهایت با صدرنشینی دو تیم الدحیل و استقلال شکل بگیرد و این دو  تیم از گروه C مسابقات صعود کنند.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • ناشناس 27 مارس 2021 / 2:35 ق.ظ

    فعلا که اولسان و کاشیما با لنگ اینکارو کردن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید