کد خبر:18821
پ

خبر خوش وکیل پرسپولیس درمورد پرونده بودیمیر

امیرسعاد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده ماریو بودیمیر اخبار خوشی را به هواداران این تیم داد تا نگرانی آنها بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کمی برطرف شود.   خبر خوش وکیل پرسپولیس درمورد پرونده بودیمیر   باید منتظر باشیم و ببینیم چه نامه‌ای از سوی فیفا خواهد آمد. تا فردا 31 […]

امیرسعاد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده ماریو بودیمیر اخبار خوشی را به هواداران این تیم داد تا نگرانی آنها بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کمی برطرف شود.

 

خبر خوش وکیل پرسپولیس درمورد پرونده بودیمیر

خبر خوش وکیل پرسپولیس درمورد پرونده بودیمیر

 

باید منتظر باشیم و ببینیم چه نامه‌ای از سوی فیفا خواهد آمد. تا فردا 31 ژانویه (12 بهمن‌ماه) برای پرداخت این طلب فرصت داریم اما تفسیر من این است که باید این پرونده به کمیته انضباطی فیفا برود و سپس این کمیته از باشگاه پرسپولیس جواب بخواهد. بعد از آن فرصت 30 روزه یا کمتری به باشگاه برای پرداخت مطالبات داده خواهد شد؛ البته این تفسیر من از حکم فیفاست.

در پرونده خلیل‌زاده همانطور که قبل از این هم تأکید داشتم، هیچ تردیدی در صلاحیت کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در رسیدگی به موضوع موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد خلیل‌زاده نیست. برای این موضوع کمیته وضعیت صلاحیت دارد، اما آنجایی صلاحیت ندارد که بخواهیم به سراغ قرارداد خلیل‌زاده با باشگاه قطری برویم. یعنی جایی که عنصر بین‌المللی وجود دارد باید به سراغ فیفا برویم که این کار را هم خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید