کد خبر:15628
پ

حمله تند و بی سابقه مربی استقلال به علیرضا منصوریان

صبح امروز روزنامه خبر ورزشی با چاپ مصاحبه ای جنجالی از صمد مرفاوی علیه علیرضا منصوریان، خبرساز شد.   مرفاوی در این مصاحبه گفت:   واقعا لازم نیست جواب منصوریان را بدهم چون در زندگی چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک ورزشکار، هرکز بی وفایی نکرده ام و نان حلال خورده […]

صبح امروز روزنامه خبر ورزشی با چاپ مصاحبه ای جنجالی از صمد مرفاوی علیه علیرضا منصوریان، خبرساز شد.

 

مرفاوی در این مصاحبه گفت:

 

واقعا لازم نیست جواب منصوریان را بدهم چون در زندگی چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک ورزشکار، هرکز بی وفایی نکرده ام و نان حلال خورده ام. متاسفانه برخی افراد برای خودشیرینی و رسیدن به اهداف پوچ خود مدعی می‌شوند که فرزند مکتب استقلال هستند ولی حرف های تفرقه انگیز می‌زنند. چنین حرف هایی را می‌زنند تا به اهداف خود برسند. ایشان دوشنبه شب من را متهم به زیر آب زنی کرد، در مورد استقلال حرف های تفرقه برانگیز زد و مالک باشگاه تراکتور را متهم به بی وفایی کرد.

🔹در فوتبال ایران بسیاری بوده اند که بنا به دلایل مختلف با آن ها قطع همکاری شده است. ولی به هیچ یک از آن ها چنین فرصتی برای این که بیایند و کینه های خود را در تلویزیون مطرح کنند، داده نشد. اما این آقا به راحتی آمد و از امکانات رسانه ملی استفاده کرد و هرچه دلش خواست گفت. این که آنتن بالغ بر یک ساعت در اختیار فردی معمولی باشد که فقط نام فامیلش با ستارگان ووشوی کشورمان یکی است، واقعا عجیب به نظر می‌رسد و جای سوال دارد.

🔹برای رسیدن به استقلال به هیچ کسی التماس نکردم، اگر این فصل هم روی نیمکت استقلال هستم به خاطر درخواست محمود فکری و کمک به استقلال بود که سال های جوانی ام را در این تیم سپری کردم. صمد مرفاوی آدمی نیست که برای گرفتن پست به کسی متوسل شود. صمد مرفای آدم چسبیده به کسی نیست زمانی که بازیکن تیم ملی بودم امثال منصوریان دنبال عکس گرفتن با من بودند، مرفای در این فوتبال به لطف خدا آدم کوچکی نبوده است.

🔹شکر خدا طی این 20 سال مربیگری برای این که روی نیمکت یک تیم قرار بگیرم، نه با نوه یک مسئول محترم رقابت داشته ام و نه از کمک یکی از مدیران فدراسیون بهره مند شده ام. صمد مرفای هرجا تیم گرفت، فقط به خاطر لطف خدا و نظر مساعد مدیران باشگاه بود و آدم های غیر ورزشی برای من سفارش نکرده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید