کد خبر:36368
پ

حمله تند مسئول سابق پرسپولیس به حسین قدوسی و انصاری فرد

ابوالفضل امان الله عکاس و خبرنگار ورزشی که پیشتر در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشت و در جریان ماجرای قرارداد آتیه پرداز و افشای حقایق از سمتش برکنار شد با انتشار پستی اینستاگرامی از خجالت محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی، بانیان وضعیت اسفناک فعلی پرسپولیس و از عوامل اصلی قرارداد ننگین رادوشویچ، استوکس و اوساگونا […]

ابوالفضل امان الله عکاس و خبرنگار ورزشی که پیشتر در باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشت و در جریان ماجرای قرارداد آتیه پرداز و افشای حقایق از سمتش برکنار شد با انتشار پستی اینستاگرامی از خجالت محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی، بانیان وضعیت اسفناک فعلی پرسپولیس و از عوامل اصلی قرارداد ننگین رادوشویچ، استوکس و اوساگونا در آمد.

 

حمله تند مسئول سابق پرسپولیس به حسین قدوسی و انصاری فرد

مهدی رسول پناه نیز پیشتر حسین قدوسی و باند رسانه ای او را ارتش فحاش نامیده بود که با جوسازی علیه مدیریت وقت پرسپولیس که پس از انصاری فرد روی کار آمد، به منافع پرسپولیس خیانت کرده است.

امان الله با انتشار ویدئویی از عقد قرارداد با استوکس که به حسین قدوسی واگذار شد، به طعنه از جفاکنندگان به پرسپولیس و بیت المال نوشت.

او نوشت:

این ویدئو صدها هزار بار در فضای مجازی چرخیده است و بعید می دانم کسی از هواداران پرسپولیس باشد که آن را ندیده باشد،
همه می دانند انصاری فر همراه با حسین قدوسی چه کرده اند، اما از همان چند ماه قبل که داستان کت و شلوارها و دیگر کارهای انصاری فر عیان شد و مشاور اعظمش از او دفاع می کرد، تعداد فالوئرهای قدوسی کم که نه بیشتر هم شده است؛
او از این افزایش فالوئر درآمد کسب می کند و با نام پرسپولیس و نوشتن هر روزه چند خط علیه استقلال و سایر رقبا تغذیه می کند.
البته مشکل فقط قدوسی و امثالهم نیستند، مشکل مردمی (هواداران) هستند که به دنبال شنیدن دروغ و… هستند و هر یک از این هواداران با فالو کردن اینان اعتباری به آنان می دهد و وقاحتشان را هم بیشتر می کند،
پس آنچه سر باشگاه می آید تنها مقصرش مدیران نیستند؛
خیل عظیم هوادارانی هم هستند که همیشه فریب می خورند و سمت غلط ایستاده اند و از آنان سواری می گیرند.
قبلا هم گفته بودم وقتی اتاق روابط عمومی باشگاه را تحویل گرفتم، قرارداد استوکس (و البته برخی دیگر) در کشوی میز حسین قدوسی بود و تا راجع به آن صحبت کردم همه فضای مجازی پر شد از اینکه بنده از قراردادهای بازیکنان عکس گرفته ام و …. .

هر چه دو سال قبل پیرامون انصاری فر، کارگزار و غیره برای روشنگری و جلوگیری از خسارت به پرسپولیس گفتم و بابت آنها کم فحاشی نشنیدم یکی پس ازدیگری ثابت شد که درست بوده اما فایده ای ندارد، چون آب از آب تکان نخورد و نمی خورد و این چرخه غلط همچنان می چرخد ‌و خواهد چرخید.

 

پی نوشت:  به گفته امان اله حسین قدوسی در چند سال گذشته توانسته با انتشار اخبار عمدتاً کذب باب میل هواداران فالوور جذب کند و از این طریق و فریب افکار عمومی هواداران پرسپولیس، با کسب درامد از تبلیغات، پولهای هنگفتی به جیب بزند و انصاری فرد نیز تاکنون هرگز حاضر به مناظره با رسول پناه و پاسخگویی بابت تخلفات مدیریتی اش و این حجم بدهی یادگاری نشده است. شاید وقت آن رسیده تا هواداران پرسپولیس هوشیار شده و با انفالو کردن افرادی که اطلاعات غلط برای فریب افکار عمومی می دهند، چنین افرادی را به گوشه رینگ بفرستند چرا که لجن پراکنی های برخی که فقط به قصد کاسبی و کسب درآمد انجام می شود، امروز یقه پرسپولیس را چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ مالی گرفته است. این گروه که بانی ورود گل محمدی به پرسپولیس بودند امروز نیز با ارائه اطلاعات غلط به افکار عمومی پرسپولیس، حامی درجه 1 او هستند اما ظاهراً هواداران پرسپولیس ماهیت آقایان را متوجه شده اند و دیگر پیرو بیانیه های سخیف و غیرواقعی آنها نیستند. البته پستهایی که از کنار منقل منتشر شوند، بهتر از این نمی شوند و شنونده باید عاقل باشد.

 

روزنامه فرهیختگان نیز با این اینفوگرافیک، از شاهکارهای مدیریتی دوران انصاری فرد پرده برداری کرده است که با این تفاسیر معادل ریالی پاداش یک فینال آسیایی پرسپولیس توسط انصاری فرد خرج شده است.(مسئولیت صحت و سقم این اینفوگرافیک با فرهیختگان است)

 

در ادامه ویدئویی که امان الله منتشر کرد را مشاهد می نمائید.

حمله تند مسئول سابق پرسپولیس به حسین قدوسی و انصاری فرد

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید