کد خبر:15288
پ

توهین زشت سعدالحارثی به پرسپولیس پس از شکست در فینال مقابل اولسان

سعد الحارثی خبرنگار عربستانی که سابقه عداوت دیرینه با تیم پرسپولیس دارد و رشته توئیت های او علیه تیم پرسپولیس شهره خاص و عام شده، در جدیدترین توئیت خود پس از پایان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، توهین زشتی به پرسپولیس که بازنده فینال بود انجام داد و این تیم را مایه ننگ آسیا دانست. […]

سعد الحارثی خبرنگار عربستانی که سابقه عداوت دیرینه با تیم پرسپولیس دارد و رشته توئیت های او علیه تیم پرسپولیس شهره خاص و عام شده، در جدیدترین توئیت خود پس از پایان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، توهین زشتی به پرسپولیس که بازنده فینال بود انجام داد و این تیم را مایه ننگ آسیا دانست.

 

توهین زشت سعدالحارثی به پرسپولیس پس از شکست در فینال مقابل اولسان

توهین زشت سعدالحارثی به پرسپولیس پس از شکست در فینال مقابل اولسان

 

 

دیدگاه کاربران 24 دیدگاه
  • ناشناس 19 دسامبر 2020 / 9:11 ب.ظ

    ببندش کوپه امجدیه مایه ننگ اسیا شما هستین که شش تا شش تا به العین میخورین

    • سعیدسعید 20 دسامبر 2020 / 7:08 ق.ظ

      من که خیلی از باخت پرسپولیس خوشحالم…خاک تو سرتن با این بازی کردنت مثل سک خودشن به زمین میزنن پنالتی میخوان…..فکرکردن داوری ایرانه…….اگر.و. ی ا ر تو ایران بود نمیتونستید حق تیم های شهرستانی را بخورید …..

  • پرسپولیس تنها# 19 دسامبر 2020 / 9:06 ب.ظ

    خفه شو کیسه کش عوضی اگه ما تا فینال نمیرفتیم همون عربها که حکم پدرت را دارن سهمیه ایران را کم میکردن که تو امثال تو عوضی نیایید تو اسیا واق واق کنن عوضی وطن فروش اگه هم خیلی خوشحالی بیگانه ها را ببرشون خونتون…..

  • ایرانی 19 دسامبر 2020 / 8:32 ب.ظ

    توله سگ واق واق میکنی باخت شما خیلی سوزداشته بی پدر

    • حامد برهانی 19 دسامبر 2020 / 8:46 ب.ظ

      بابا مسعود چه حالی داره الان خخخخخخخ

  • علی 19 دسامبر 2020 / 8:22 ب.ظ

    درست گفته واقعا این تیم حکومتی مایه ننگ اسیاست

    • ایمان 19 دسامبر 2020 / 8:38 ب.ظ

      گوه نخور نجس

  • صادق متال 19 دسامبر 2020 / 8:07 ب.ظ

    واقعا لنگیا مایه ننگ آسیا هستند چیزی که واسه ما خاطره است واسه لنگیات ارزوست

    • Aida 19 دسامبر 2020 / 9:15 ب.ظ

      تا حالا کسی بهت نگفته دهنتو ببندی… شما چه افتخاری دارین
      جز این که بشینین حسرت سروتونین بخورین

      • هادی 19 دسامبر 2020 / 11:38 ب.ظ

        مقصر لنگ نیست مقصر بابا مسعود وروحانی که به شمانگفت اونجا ما نفوذی نداریم

        • Aida 20 دسامبر 2020 / 11:19 ق.ظ

          آب بریز جایی که میسوزه
          حالا حالا باید قهرمانی سرورتونو با حسرت ببینید
          بشین تا ده سال دیگه نوبت شه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید