کد خبر:35212
پ

توضیحات جوایز اپلیکیشن بتاکاپ

در اپلیکیشن بتاکاپ جوایز متعدد و متنوعی در چرخونه شانس قرار گرفته که در ادامه توضیح در خصوص آنها را می خوانید. قبل از شروع، اپلیکیشن خود را بروزرسانی کنید تا از همه امکانات اپ بهره مند شوید چرا که در غیر اینصورت، جوایز چرخونه شانس برای کاربرانی که اپ خود را بروزرسانی نکرده اند، […]

در اپلیکیشن بتاکاپ جوایز متعدد و متنوعی در چرخونه شانس قرار گرفته که در ادامه توضیح در خصوص آنها را می خوانید.

قبل از شروع، اپلیکیشن خود را بروزرسانی کنید تا از همه امکانات اپ بهره مند شوید چرا که در غیر اینصورت، جوایز چرخونه شانس برای کاربرانی که اپ خود را بروزرسانی نکرده اند، اعمال نخواهد شد.
شما می توانید با فالو کردن اینستاگرام بتاکاپ، سکه رایگان دریافت کنید.
هدف از بازی کردن در بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ، اول سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت و در مرحله دوم رقابت است. در فاز رقابت در بخش های مختلف جوایزه مختلفی تعریف شده و کاربران می بایست با استراتژی در بخش مورد نظر خود برای کسب جوایز تلاش کنند و سکه و امتیاز جمع نمایند. گفتنیست اگر در کورس جدول امتیازی رده بندی ماهانه حضور ندارید، شما می توانید در صورت داشتن اشتراک، امتیازات خود را به طور رایگان به سکه تبدیل کنید و از سکه های خود در بخش های مختلف اپ بتاکاپ مثل فوتبال فانتزی یا دوئل استفاده کنید.

لیست جوایز بتاکاپ در چرخونه شانس

 بینگو
اگر جایزه بینگو را در چرخونه شانس برنده شوید، عددی بین یک تا صد به طور تصادفی به صندوق پیام شما ارسال می شود. در صورتی که کاربری پنج عدد متوالی را در یک ماه از طریق بینگو جمع کند. برنده جایزه نقدی چهل هزار تومانی خواهد شد و اگر هفت عدد متوالی در یک ماه جمع کند، مبلغ جایزه نقدی به هشتاد هزار تومان می رسد.
 الماس بنفش
یکی از موارد جدید در جوایز چرخونه شانس الماس بنفش است که اگر کاربری سه بار در ماه موفق به کسب آن شود، برنده جایزه پنجاه هزار تومانی می شود. 

جوایز فیزیکی (توپ، تی شرت، لباس هواداری، شیپور، بازوبند و …)
با بدست آوردن سکه مورد نیاز برای فعال کردن این جوایز، آنها به آدرسی که در پروفایل اعلام کرده اید، ارسال می شوند. با زدن بر روی هر جایزه در تاریخچه جوایزف جزئیات نحوه دریافت و فعال کردن جایزه را مشاهده می کنید.
شارژ
یکی از جوایز چرخونه شانس شارژ است که در نسخه جدید، به صورت خودکار به صندوق پیام کاربران در اپلیکیشن بتاکاپ ارسال خواهد شد. کاربران ایرانسل، رایتل و همراه اول شانس بردن شارژ های 2، 5 و 10 هزار تومانی را در این بخش دارند.
پلی استیشن 4
بسیاری از کاربران در خصوص نحوه بردن این جایزه سوال دارند . پیشتر اعلام شد که این جایزه یکبار در ماه باز می شود و در واقع در هر ماه، یک نفر برنده این جایزه خواهد بود.
کد تخفیف
در برخی مواقع کد تخفیف هایی برای کسب و کارهای دیگر مثل اسنپ و یا استفاده در فروشگاه بتاکاپ در داخل اپلیکیشن به کاربران اهدا می شود. برای هماهنگی استفاده از این کدها با ادمین در اپلیکیشن و یا ادمین اینستاگرام بتاکاپ در ارتباط باشید.
جایزه نقدی
جوایز نقدی روزانه به طور محدود و به یک نفر تعلق می گیرد . در واقع هر روز یک نفر برنده جایزه 50 هزار تومانی است و در هر ماه، 30 برنده جایزه 50 هزار تومانی در چرخونه شانس خواهیم داشت. اگر فردی جایزه را در آن روز برنده شود، امکان بردن جایزه، برای سایر کاربران در آن روز وجود نخواهد داشت.
سکه
کاربرانی که اپ خود را بروزرسانی کرده باشند، بلافاصله پس از بردن جایزه سکه، به اکانت آنها اضافه خواهد شد.
امتیاز
کاربرانی که در کورس رقابت برای قرار گرفتن در بین 10 کاربر برتر امتیازی هستند، به این جایزه علاقه زیادی دارند که پس از بررسی و تائید ادمین(حداکثر پس از 24 ساعت)، به اکانت آنها اعمال می شود.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • ah.ab 24 فوریه 2022 / 8:03 ب.ظ

    سلام، برنده فوتبال فانتزی شدم (لیگ ایران) چطوری جایزه ام دریافت کنم ، اگر نقدی خواستم چکار بکنم

    • admin 25 فوریه 2022 / 7:25 ق.ظ

      پرداخت شد

  • admin 22 فوریه 2022 / 6:27 ق.ظ

    کدوم جایزه رو ندادیم؟ قبلا حتما شرایط دریافت نداشتید هر وقت داشتید برای دریافت باید به ادمین اینستا درخواست بدید

    • admin 22 فوریه 2022 / 10:22 ق.ظ

      شما خواستی و ما ندادیم؟ نخواستی که . اگه شیپور یا بوق میخوای بگو برات ارسال میکنیم اگه 3000 سکه داری. به ادمین اینستا پیام بده . مشکلی نداریم . خود شما درخواست ندادی چون اون موقع هم 3000 سکه نداشتی و رفتی که پر کنی . حالا ما نمیتونیم کل اپ رو نگه داریم تا شما 3000 سکه جمع کنی که . جوایزمون تغییر میکنه

  • WOLF 18 فوریه 2022 / 4:04 ب.ظ

    سلام،چطور توپو سفارش بدم سکه 5000 دارم؟

    • admin 18 فوریه 2022 / 4:16 ب.ظ

      سلام به ادمین در اینستاگرام اطلاع بدید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید