کد خبر:24155
پ

تورنمنت سوپرلیگ اروپا (ESL) چیست و چه تیمهایی در آن شرکت دارند؟

بتاکاپ – از پروژه سوپر لیگ اروپا رسماً رونمایی شد. ۳ باشگاه اسپانیایی، ۳ باشگاه ایتالیایی و ۶ باشگاه انگلیسی به‌رغم تهدید‌های یوفا آغاز به کار این پروژه را اعلام کردند. آیا میدانید در سوپرلیگ اروپا چه تیم هایی شرکت دارند؟   تورنمنت سوپرلیگ اروپا (ESL) چیست و چه تیمهایی در آن شرکت دارند؟ 🔹بر […]

بتاکاپ – از پروژه سوپر لیگ اروپا رسماً رونمایی شد. ۳ باشگاه اسپانیایی، ۳ باشگاه ایتالیایی و ۶ باشگاه انگلیسی به‌رغم تهدید‌های یوفا آغاز به کار این پروژه را اعلام کردند. آیا میدانید در سوپرلیگ اروپا چه تیم هایی شرکت دارند؟

 

تورنمنت سوپرلیگ اروپا (ESL) چیست و چه تیمهایی در آن شرکت دارند؟

🔹بر اساس بیانیه‌ای که باشگاه‌های بنیان‌گذار این لیگ، یعنی، باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، میلان، یوونتوس، اینترمیلان، لیورپول، منچستر سیتی، آرسنال، منچستر یونایتد، چلسی و تاتنهام منتشر کردند، این رقابت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

🔹یوفا در واکنش به این تصمیم اعلام کرد در صورتی که تیمی در این لیگ حضور پیدا کند، حق شرکت در رقابت‌های داخلی را ندارد و همچنین، بازیکنانی که در این لیگ بازی کنند، اجازه شرکت در مسابقات ملی و حضور در ترکیب تیم‌های ملی خود را نخواهند داشت.

🔹بر اساس گزارش‌ها، ریاست این لیگ جدید برعهده فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید خواهد بود و آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس نایب رییس خواهد بود.
نیویورک تایمز مدعی شده است که باشگاه‌ها در صورت پذیرش دعوتنامه پیوستن به این لیگ، مبلغ ۴۲۵ میلیون دلار پاداش دریافت می‌کنند.

کلیدواژه : سوپر لیگ اروپا

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 19 آوریل 2021 / 9:13 ق.ظ

    خیلی مسخره است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید