کد خبر:40134
پ

بهترین و با کیفیت ترین اینترنت خانگی در زمان محدودیت های ایران کدام است؟

با اعمال محدودیت های اینترنتی در ایران بسیاری از کاربران اینترنت همراه و اینترنت ADSL خانگی به دنبال شرکتی هستند که بهترین کیفیت اینترنت را ارائه می دهد. در ادامه توجه شما را به مشاهدات عینی و تجربی مقایسه بهترین و با کیفیت ترین اینترنت خانگی در زمان محدودیت های ایران جلب می نمائیم. بهترین […]

با اعمال محدودیت های اینترنتی در ایران بسیاری از کاربران اینترنت همراه و اینترنت ADSL خانگی به دنبال شرکتی هستند که بهترین کیفیت اینترنت را ارائه می دهد. در ادامه توجه شما را به مشاهدات عینی و تجربی مقایسه بهترین و با کیفیت ترین اینترنت خانگی در زمان محدودیت های ایران جلب می نمائیم.

بهترین و با کیفیت ترین اینترنت خانگی در زمان محدودیت های ایران کدام است؟

سپاه پاسداران حامی مخابرات، همراه اول و مبین نت

با توجه به اینکه سپاه پاسداران و زیرمجموعه هایش مالک عمده مخابرات هستند، در نتیجه آنها مالک همراه اول نیز به حساب می آیند و در نتیجه به طور غیرمستقیم بر مبین نت نیز حکمرانی می کنند.

 

وزارت دفاع و بنیاد مستضعفان با ایرانسل

از طرف دیگر وزارت دفاع و بنیاد مستضعفان تحت عنوان یک شرکتی به نام گسترش الکترونیک ایران نیز سهامدار عمده ایرانسل هستند و با این حساب یک نهاد نظامی دیگر بر قطب دیگر اینترنت همراه در کشور حکمرانی می کند.

 

دولت حامی های وب

شرکت داده گستر عصر نوین با نام تجاری های وب، به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مطرح است که آن را بسیار دولتی کرده است. گفتنیست های وب کل سهام پارس آنلاین را خریداری کرد و عملاً مالک آن نیز محسوب می شود.

 

تامین اجتماعی با رایتل است

شستا و تامین اجتماعی بر رایتل حکمرانی می کنند.

 

شرکتهای خصوصی

در بین شرکت های خصوصی باقیمانده شاتل، پیشگامان و آسیاتک را می توان به عنوان بهترین و با کیفیت ترین شرکت های ارائه خدمات اینترنتی نامید چرا که با توجه به اعمال محدودیت های اینترنتی، با مشاهدات میدانی که از این اپراتورهای خصوصی صورت گرفته، کاربران بیشترین رضایت را از دریافت خدمات این سه شرکت داشته اند و سایر اپراتورهایی که به نوعی به حاکمیت متصل بوده اند، پائین ترین نرخ رضایت کاربران در دسترسی به اینترنت را داشته اند.

 

منبع: ویکی پدیا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید