کد خبر:4035
پ

بهترین واژه برای توصیف استقلال فرهاد: بی لیاقت!

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تساوی 1-1 مقابل نساجی مازندران متوقف شد تا نشان هم فرهاد مجیدی نشان دهد برای سرمربیگری استقلال کوچک است و هم بازیکنان استقلال نشان دهند به واقع صفت بی لیاقت برازنده آنهاست چرا که در روزی که دو مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان […]

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با تساوی 1-1 مقابل نساجی مازندران متوقف شد تا نشان هم فرهاد مجیدی نشان دهد برای سرمربیگری استقلال کوچک است و هم بازیکنان استقلال نشان دهند به واقع صفت بی لیاقت برازنده آنهاست چرا که در روزی که دو مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به کار خود پایان داده بودند باز هم بازیکنان استقلال فرصت سوزی کردند تا بهترین فرصت برای بالا بردن شانس کسب سهمیه آسیایی این تیم از دست برود.

 

بازیکنان استقلال که در این بازی بسیار پر اشتباه در خطوط مختلف ظاهر شدند در کمال بی مسئولیتی چند موقعیت مسلم گلزنی را به سادگی از دست دادند و این در حالی بود که میتوانستند با یک پاس ساده عرضی، دیاباته را مقابل دروازه خالی صاحب توپ کنند که خودخواهی آنها و البته درخشش علیرضا حقیقی مانع از پیروزی تیم مریض استقلال شد.

 

با کسب نتایج ضعیف استقلال با فرهاد مجیدی و نمایش بازیهای نه چندان با کیفیت از این تیم به نظر می رسد فرهاد مجیدی هم به سرنوشت علیرضا منصوریان دچار شده و با اخراج این تیم را ترک خواهد کرد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • خلیل 23 جولای 2020 / 10:32 ب.ظ

    وقتی میلاد ذکی پور بنگی میشه کاشته زن تیم بایدم این بشه نتایجش

  • الهیار 23 جولای 2020 / 10:31 ب.ظ

    مجیدی در حد تیم کوچه ما هم نیس. با لابی اومده با لایی میره. رید تو محبوبیش رفت. هر چی گفتن وزیر برات تله گذاشته به خرجش نرفت. چرا علی کریمی رو مربی لنگ نکردن؟ چون نمیخواستن بسوزه اما مجیدی رو هم نسخه ش رو پیچیدن. خاک تو سرت ینی با این حجم از نفهمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید