کد خبر:37399
پ

بررسی کارنامه و رزومه ژوزه مورایس گزینه مربیگری استقلال

از گوشه و کنار شنیده می شود نام بزرگی که در جلسه امروز مسئولین استقلال مطرح شده، ژوزه مورایس بوده است. در ادامه به بررسی کارنامه و رزومه ژوزه مورایس گزینه مربیگری استقلال می پردازیم. بررسی کارنامه و رزومه ژوزه مورایس گزینه مربیگری استقلال ژوزه مورایس 56 ساله اهل پرتغال است که قهرمانی های زیادی […]

از گوشه و کنار شنیده می شود نام بزرگی که در جلسه امروز مسئولین استقلال مطرح شده، ژوزه مورایس بوده است. در ادامه به بررسی کارنامه و رزومه ژوزه مورایس گزینه مربیگری استقلال می پردازیم.

بررسی کارنامه و رزومه ژوزه مورایس گزینه مربیگری استقلال

بررسی کارنامه و رزومه ژوزه مورایس گزینه مربیگری استقلال
عکس مورایس و مورینیو

ژوزه مورایس 56 ساله اهل پرتغال است که قهرمانی های زیادی در فوتبال اروپا و آسیا در کارنامه مربیگری اش دیده می شود. او در سال 2010 در اینتر میلان و در سال 2013 در رئال مادرید و در سال 2015 در چلسی دستیار ژوزه موربینو بود که در هر سه مقطع توانست با جام این تیمها را ترک کند. از مهمترین باشگاه های آسیایی که او در آنها مربیگری کرده می توان به چونبوک موتورز کره جنوی اشاره کرد که با آن تیم نیز به مقام قهرمانی k-league رسید و سپس در مقطعی کوتاه در سال 2021 به الهلال پیوست اما خیلی زود این تیم را به دلایل نامشخص ترک کرد.

از دیگر تیم های مطرحی که او به عنوان مربی یا دستیار در آنها سابقه عضویت دارد، می توان به پورتو، آ.اک یونان، انتالیا اسپور ترکیه اشاره کرد. عملکرد ژوزه مورایس در تیمهایی که تاکنون مربیگری کرده را در ادامه مشاهده می کنید.

 

بازی : ۱۵۸
برد : ۷۴ (۴۶٪)
تساوی : ۴۲ (۲۷٪)
باخت : ۴۲ (۲۷٪)
گل زده : ۲۵۵ (۱.۶۱)
گل خورده : ۱۷۳ (۱.۰۹)
میانگین امتیازی : ۱.۶۷

 

مسابقه جایزه نقدی در اینستاگرام اپلیکیشن بتاکاپ

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید