کد خبر:32283
پ

بررسی مشخصات و قیمت رنج روور GLS و X7 مدل 2021

عصر جدیدی از دوران شرکت خودروسازی #لندروور با رونمایی امروز از نسل پنجم #رنج‌روور آغاز شده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت رنج روور GLS و X7 مدل 2021 می پردازیم.   بررسی مشخصات و قیمت رنج روور GLS و X7 مدل 2021 یک خودرو شاسی‌بلند بزرگ که پرچمدار این شرکت خودروسازی در […]

عصر جدیدی از دوران شرکت خودروسازی #لندروور با رونمایی امروز از نسل پنجم #رنج‌روور آغاز شده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت رنج روور GLS و X7 مدل 2021 می پردازیم.

 

بررسی مشخصات و قیمت رنج روور GLS و X7 مدل 2021

بررسی مشخصات و قیمت رنج روور GLS و X7 مدل 2021

یک خودرو شاسی‌بلند بزرگ که پرچمدار این شرکت خودروسازی در رقابت با مدل‌های جدید جی‌ال‌اس و اکس ۷ از کمپانی‌های بنز و ب‌ام‌و خواهد بود.

مدل جدید کاملاً از هر نظر باز طراحی و به‌ روز شده و ارتقا یافته است. نکته قابل توجه، ارائه مدل هایبرید الکتریکی رنج‌روور همسو با برنامه‌های شرکت برای کاهش انتشار آلاینده‌ها است که یک سنت‌شکنی برای شرکت لندروور به حساب می‌آید.

این #رنجرور مملو از فناوری‌های جدید است اما به طراحی نمادین خود وفادار مانده است. بیشترین تغییرات ظاهری در نمای پشت دیده می‌شود. چراغ‌های ترمز که نسبت به قبل، فوق‌العاده باریک شده‌‌اند، با تریم شفاف نازکی که در عرض صندوق عقب کشیده شده است به هم متصل می‌شوند. هیچ لوله اگزوزی در پشت رنج‌روور دیده نمی‌شود و یک اسپویلر ظریف روی سقف به زیبایی برف پاک‌کن شیشه عقب را از نظرها پنهان می‌کند.

رنج‌روور جدید در دو مدل شاسی استاندارد و کشیده به بازار آمده که برای نخستین بار گنجایش ۷ سرنشین را دارد. چیدمان داخلی به روز شده و صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی خودنمایی می‌کند.
سامانه فنربندی تعلیق بادی تطبیقی ​​به شکل استاندارد و در سه مدل بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی عرضه شده است.

قیمت پایه رنج‌روور جدید از ۹۴ هزار و ۴۰۰ پوند (حدود ۱۳۰ هزار دلار) آغاز می‌شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهیار.جویا 26 فوریه 2022 / 5:30 ب.ظ

    با درود و عرض ادب من به شخصه از خودروهای شاسی بلند خوشم نمیاد ولی در این کلاس فقط عاشق رنجرو ور هستم چون واقعا هیچ کمد کسری ندارد وبسایت هم با کلاس است اگر قیمتش کمی پائینتر باشد واقعا حرف نداره و عالیه خودم آرزو دارم یکی از این خودرو را داشته باشم البته بعد از کیا سراتو کوپ‌.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید