کد خبر:41012
پ

اپلیکیشن پیش بینی جام جهانی 2022 با جایزه نقدی میلیونی

با شروع مسابقات جام جهانی 2022، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال به دنبال اپلیکیشنی معتبر و مطمئن برای پیش بینی جام جهانی و بردن جایزه نقدی هستند. در ادامه به معرفی اپلیکیشن بتاکاپ می پردازیم که با تنوع در پیش بینی رایگان جام جهانی، جوایز مختلفی به برندگان اهدا می کند. اپلیکیشن پیش بینی […]

با شروع مسابقات جام جهانی 2022، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال به دنبال اپلیکیشنی معتبر و مطمئن برای پیش بینی جام جهانی و بردن جایزه نقدی هستند. در ادامه به معرفی اپلیکیشن بتاکاپ می پردازیم که با تنوع در پیش بینی رایگان جام جهانی، جوایز مختلفی به برندگان اهدا می کند.

اپلیکیشن پیش بینی جام جهانی 2022 با جایزه نقدی میلیونی

اپلیکیشن پیش بینی جام جهانی 2022 با جایزه نقدی میلیونی

اپلیکیشن بتاکاپ یه برنامه چندمنظوره است که به کاربران می توانند به صورت رایگان از کافه بازار یا گوگل پلی آن را دانلود کنند. در اپلیکیشن بتاکاپ می توانید با پیش بینی مسابقات فوتبال در لیگ ها و تورنمنت های مختلف جوایز نقدی مختلفی برنده شوید. پیش بینی بازی های جام جهانی در بتاکاپ رایگان است. به سه نفر اول هر دوره، جایزه نقدی پرداخت می شود. در انتهای هر دوره درصد پیش بینی کاربران 0 می شود و رقابت بین همه کاربران مجدداً آغاز می شود. دوره های پیش بینی بتاکاپ از یکم تا دهم، از دهم تا بیستم و از بیستم تا سی ام هر ماه است. 3 کاربری که در هر یک از این دوره ها بیشترین درصد پیش بینی درست نتیجه بازی ها را داشته باشند، جایزه نقدی می گیرند.

در صورتی که دقیقاً پیش بینی شما با نتیجه به دست آمده در بازی یکسان باشد، شما امتیاز و سکه کامل پیش بینی آن بازی را دریافت می کنید. در صورتی که نتیجه ای که حدس زده اید دقیق نباشد اما شما برنده یا بازنده را با نتیجه ای متفاوت درست حدس زده باشید، 80 درصد امتیاز و سکه تعیین شده به کاربر تخصیص داده می شود.

 

مبلع جایزه پیش بینی فوتبال اپلیکیشن بتاکاپ

مبلغ جوایز پیش بینی در تورنمنت های مختلف متغیر است و توسط ادمین اینستاگرام بتاکاپ اعلام می شود.

 

توضیحات تکمیلی پیش بازی هر مسابقه

شما می توانید در کادر توضیحات هر بازی، اطلاعات مفیدی از سوابق بازی دو تیم و وضعیت محرومان و مصدومان تیم ها را ببینید و با توجه به توضیحات تکمیلی ارائه شده برای حدس نتیجه مسابقه تصمیم بگیرید.

 

ربات پیش بینی فوتبال بتاکاپ چیست؟

همچنین یک ربات پیشگو در بتاکاپ وجود دارد که با هوش مصنوعی و استفاده از فرمول های ریاضی و کنار هم قرار دادن چند فاکتور در پیش بینی نتایج فوتبال، به شما کمک می کند تا بهترین پیش بینی را در خصوص نتیجه مسابقه داشته باشید. برای مشاهده پیش بینی ربات بتاکاپ در هر مسابقه شما می بایست تعدادی سکه خرج کنید. البته نمایش پیش بینی ربات بتاکاپ در برخی بازی ها رایگان است.

شما می توانید پیش بینی های میکس و ترکیبی با ضریب مناسب را از طریق این ربات مشاهده نمائید.

 

امکانات دیگر اپلیکیشن بتاکاپ

با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار و گوگل پلی، نه تنها قادر به شرکت در پیش بینی بازی های جام جهانی هستید، بلکه می توانید با ساخت تیم در فوتبال فانتزی بتاکاپ، به بردن جایزه 5 میلیونی فکر کنید. شما همچنین می توانید پخش زنده بازی های جام جهانی را از طریق اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • هاجر 18 دسامبر 2022 / 7:27 ب.ظ

    قهرمان جام 2022آرژانتین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید