کد خبر:2260
پ

افشای پشت پرده الحاقیه قرارداد پرسپولیس و آتیه پرداز

هفته گذشته پرسپولیس بعد از چند روز تنش و کشمکش بابت مذاکره با چند کارگزار مالی، سرانجام بار دیگر با شرکت آتیه داده پرداز به توافق رسید و به گفته مسئولان باشگاه در نشست خبری که برگزار شد، با اضافه شدن الحاقیه جدید قرار شد همکاری دو طرف ادامه پیدا کند.   پشت پرده شرکت […]

هفته گذشته پرسپولیس بعد از چند روز تنش و کشمکش بابت مذاکره با چند کارگزار مالی، سرانجام بار دیگر با شرکت آتیه داده پرداز به توافق رسید و به گفته مسئولان باشگاه در نشست خبری که برگزار شد، با اضافه شدن الحاقیه جدید قرار شد همکاری دو طرف ادامه پیدا کند.

 

پشت پرده شرکت آتیه پرداز کیست؟

افشای پشت پرده الحاقیه قرارداد پرسپولیس و آتیه پرداز

با وجود ادعای مهدی رسول پناه سرپرست پرسپولیس که در نشست خبری هفته گذشته گفت؛ «این الحاقیه برای ما 4 کار انجام داد. اولین کاری که کرد همسویی اهداف روشن و واضح بود. دومین کار این بود که درک متقابلی از نوع مشارکت داشته باشیم. سومین کار مرزبندی واضح از مسئولیت‌ها و وظایف متقابل بود که خیلی مهم بود. چهارمین کار تعیین مسیر حرکت بر اساس شاخصه‌های کمی بود. این 4 کار تعهداتی ایجاد کرد که این الحاقیه را ایجاد کنیم» {متن کامل نشست را اینجا بخوانید}سندی که به دست خبرگزاری فارس رسیده نشان می دهد همه چیز طبق قبل در جریان است و همکاری بین پرسپولیس و شرکت، بر مبنای قرارداد اولیه است و تغییر ویژه ای نداشته است.

نامه ای که امیر جلیلوند مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز به مدیریت نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی ارسال کرده، نشان می دهد الحاقیه ای که این روزها موضوع عملیات روانی و تبلیغی مدیران پرسپولیس قرار گرفته، با الحاقیه ای که کارگزار اعلام می دارد، گویا تفاوت جدی دارد. وی از این الحاقیه در جهت “مشخص نمودن انتظارات باشگاه و کارگزار برند” نام برده و برگزاری نشست مطبوعاتی را جهت ” تاکید هیئت مدیره باشگاه مبنی بر ادامه قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز” عنوان کرده است.

این نامه به شرح زیر است:

به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص الحاقیه قرارداد منعقده با باشگاه پرسپولیس به استحضار می رساند که با توجه به تعطیلی لیگ برتر فوتبال ناشی از شیوع ویروس کرونا و به تبع آن به تعویق افتادن انعقاد قرارداد با اسپانسرهای مختلف لذا الحاقیه ای در خصوص مشخص نمودن انتظارات باشگاه از کارگزار برند و همچنین انتظارات شرکت آتیه داده پرداز از باشگاه و همکاری باشگاه و بازیکنان با کارگزار برند در جهت کسب درآمد منعقد گردید لذا موضوع و اصل قرارداد همان قرارداد قبلی بوده و الحاقیه فی مابین در جهت استحکام قرارداد بوده است. بنابراین با توجه به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی در خصوص فسخ قرارداد، کنفرانس مطبوعاتی مورخ 23/2/ 99 در محل باشگاه پرسپولیس جهت تاکید هیئت مدیره باشگاه مبنی بر ادامه قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز صورت پذیرفت.

با توجه به این نامه مشخص می شود توافقات جدیدی در کار نیست و حتی برخلاف ادعاهای مسئولان پرسپولیس، فسخ قراردادی در کار نبوده است. اما سوال این است که با توجه به اظهارات رسمی این شرکت، چه تعهد جدیدی توسط کارگزار داده شده و اساسا “کنفرانس مطبوعاتی مورخ 23/2/ 99 در محل باشگاه پرسپولیس جهت تاکید هیئت مدیره باشگاه مبنی بر ادامه قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز صورت پذیرفت”، چیست؟ آیا “مشخص نمودن انتظارات باشگاه از کارگزار برند و انتظارات شرکت آتیه داده پرداز از باشگاه و همکاری باشگاه و بازیکنان با کارگزار برند در جهت کسب درآمد” و “الحاقیه فی مابین در جهت استحکام قرارداد”، برخلاف ادعاهای روزهای گذشته نیست؟ این هیاهوی الحاقیه ای، چه دستاوردی برای باشگاه پرسپولیس داشته که این نامه، ادعاهای دیگری را به اثبات می رساند؟ پشت پرده این ماجراها چیست؟

کلیدواژه : پرسپولیسپشت پرده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید