کد خبر:8611
پ

اعتراض عجیب دژاگه به عدم دعوتش به تیم ملی: خوشحالم در بازی های موذیانه نیستم!

اشکان دژاگه از بازیکنانی است که به تیم ملی دعوت نشده، چرا که در تست‌های کرونای صبح شنبه هم غایب بود. او دعوت نشدن به تیم ملی را با استوری عجیب و تندی تأیید کرد. فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی اعتراض عجیب دژاگه به عدم دعوتش به تیم ملی: خوشحالم در بازی های موذیانه نیستم! […]

اشکان دژاگه از بازیکنانی است که به تیم ملی دعوت نشده، چرا که در تست‌های کرونای صبح شنبه هم غایب بود. او دعوت نشدن به تیم ملی را با استوری عجیب و تندی تأیید کرد.

اعتراض عجیب دژاگه به عدم دعوتش به تیم ملی: خوشحالم در بازی های موذیانه نیستم!

اعتراض عجیب دژاگه به عدم دعوتش به تیم ملی: خوشحالم در بازی های موذیانه نیستم!

اشکان دژاگه از بازیکنانی است که به تیم ملی دعوت نشده، چرا که در تست‌های کرونای صبح شنبه هم غایب بود. او دعوت نشدن به تیم ملی را با استوری عجیب و تندی تأیید کرد. هافبک تراکتور در این استوری که به زبان انگلیسی است، نوشته: «برای تیم ملی با بازی‌های موذیانه‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم. خوشحالم که جزئی از آن نیستم.»

دژاگه یکی از بازیکنان مورد اعتماد و کلیدی تیم کی‌روش بود و با اصرار مربی پرتغالی بود که به تیم ملی پیوست، ولی فعلاً در برنامه اسکوچیچ جایی ندارد. سرمربی کروات تیم ملی هنوز لیستش را به طور رسمی اعلام نکرده و توضیحی درباره غایبان مشهور این لیست نداده است.

هنوز مشخص نیست غیبت دژاگه دائمی و به عنوان بخشی از برنامه جوانگرایی اسکوچیچ است یا تنها برای این اردو تصمیم گرفته از این بازیکن باتجربه صرفنظر کند.
دژاگه در مقطعی از لیگ نوزدهم مصدوم و ناآماده بود، ولی در اواخر فصل آمادگی خوبی داشت و ستاره تراکتور در فینال جام حذفی مقابل استقلال بود. او گل دوم تیمش را زد و سازنده گل سوم هم بود تا تراکتور به برتری سه بر دو برسد.

کی‌روش با کاریزمای بالایش موفق شده بود چنین اعتراضاتی را در تیم ملی ریشه‌کن کند، ولی اسکوچیچ که مقبولیت بالایی ندارد و انتخابش با حرف و حدیث‌های زیادی روبه‌رو بود، احتمالاً باید منتظر اعتراضات مشابهی باشد. اشکان در تیم ملی بازیکن مؤثر و محبوبی بود و باید دید مربی کروات نسبت به این اعتراض چه واکنشی نشان خواهد داد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 5 اکتبر 2020 / 7:12 ق.ظ

    از اینکه تیم ملی موذیانه و کثیف بسته میشود شکی نیست. همینکه وریا باغیرت بخاطر گفتن حرف حق! و دفاع از مظلوم و دفاع از ایران و ایرانی از تیم میلی اونم بهترین دفاع راست آسیا کنار گذاشته میشود!!!!! اما خودت آقای دژاگه صاف و صادق!؟ چرا تا دیروز که داخل همین موذیها و کثافت ها بودی خوب بود!؟؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید