کد خبر:2226
پ

اظهارات شگفت انگیز سهیل مهدی در خصوص زمان پایان لیگ نوزدهم | به آبروی فوتبال ایران در آسیا رحم کنید!

سهیل مهدی مسئول موقت برگزاری بازیهای لیگ برتر که با تصمیمات جنجالی خود در مدت کوتاه حضورش در مسند ریاست سازمان لیگ، باعث به وجود آمدن تنش های زیادی شده بار دیگر در یک نطق عجیب در خصوص زمان اتمام لیگ برتر، جنجال ساز شد.   اظهارات شگفت انگیز سهیل مهدی در خصوص زمان پایان […]

سهیل مهدی مسئول موقت برگزاری بازیهای لیگ برتر که با تصمیمات جنجالی خود در مدت کوتاه حضورش در مسند ریاست سازمان لیگ، باعث به وجود آمدن تنش های زیادی شده بار دیگر در یک نطق عجیب در خصوص زمان اتمام لیگ برتر، جنجال ساز شد.

 

اظهارات شگفت انگیز سهیل مهدی در خصوص زمان پایان لیگ نوزدهم

 

?هنوز ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تاریخی برای شروع تمرینات گروهی تیم‌ها اعلام نکرده و ما منتظر هستیم تا این نهاد هر چه سریع‌تر به ما ابلاغ کند. احتمال دارد از اواسط این هفته تمرینات شروع شود.

?به هر حال امکان دارد در مرداد، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شود. ما باید تا قبل از شروع این بازی‌ها لیگ را به پایان برسانیم؛ بنابراین هرچه شروع تمرینات دیرتر انجام شود، تیم‌ها زمان کمتری برای آماده‌سازی خواهند داشت.

?ما قطعاً برای شروع مسابقات از وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش استعلام می‌گیریم. در صورتی که مدیریت بهداشت اعلام کند، شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نیست، لیگ را تعطیل می‌کنیم. برای همه ما حفظ جان مردم کشورمان در اولویت است.

 

 

این اظهارات در حالی انجام شده که مسئول اصلی برگزاری بازیها نه از زمان شروع بازیها اطلاع دارد و نه از زمان انتهای آن و صرفاً برگزاری بازیها ولو به هر قیمتی برای او مهم به نظر می رسد چرا که در صحبتهای او این نکته به چشم می خورد که حتی اگر مجوز تمرین تیم ها دیرتر صادر شود، او قصد برگزاری بازیها حتی با تمرین کمتر از سه هفته تیمها برای آماده سازی را دارد و این در حالی است که بسیاری از تیم ها به کم بودن زمان 3 هفته برای آماده سازی بدنی تیمشان نیز معترض بوده اند و اگر بنا به کاهش این مدت باشد، احتمالاً شاهد یک تنش دیگر در فضای فوتبال ایران خواهیم بود.

سهیل مهدی در حالی مدعی این موضوع است که تا پیش از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا می بایست بازیهای لیگ و حذفی را به پایان برسانند که کوچکترین توجهی به حضور 4 تیم از لیگ برتر ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نشده، 4 تیمی که مدعی قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد نیز هستند و مشخص نیست آیا او به حفظ آبروی فوتبال ایران در آسیا فکر کرده است یا خیر ؟ از ظواهر امر پیداست او به محض به صدا در آمدن سوت پایان لیگ قصد دارد تیمهای خسته استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو و سپاهان را به بازیهای فشرده و سنگین آسیایی بفرستد که نتیجه این اتفاق، از همین حالا مشخص است و باید منتظر گلباران نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم چرا که اگر آنها از خوان برگزاری بازیهای لیگ و حذفی بدون مسدوم و مبتلا به کرونا جان سالم به در ببرند، قطعاً نمی توانند فشار بازیهای فشرده در دو ماه را تحمل کنند و بدن بازیکنان به واسطه آماده سازی نامناسب و ناکافی خالی می کند که این موضوع، تبعات بسیار سنگینی برای فوتبال ایران به همراه خواهد داشت. به واقع در چنین شرایطی با وجود اینکه راهکارهای بسیاری برای اتمام لیگ نوزدهم روی میز هست، چه اصراری به برگزاری فشرده 9 هفته باقیمانده در یک تقویم فشرده است؟

 

پی نوشت: این اظهارات به خوبی نشان می دهد که برای سهیل مهدی و سازمان لیگ هیچ چیز جز برگزاری بازیها ولو به هر قیمتی مهم نیست؛ نه سلامت بازیکنان، نه خواسته تیمها، نه آبروی تیمهای ایرانی در آسیا و … او با چششمانی بسته تصمیماتی را اجرا می کند که از سمت وزارت ورزش به او دیکته شده است. تبعات این تصمیمات بحث برانگیز که احتمالاً منجر به حذف هر 4 نماینده ایران در دور گروهی خواهد شد، احتمالاً منجر به کاهش سهمیه تیمهای ایرانی در دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید