کد خبر:45154
پ

استقلال با هاشمی نسب 1 بر 0 از رقبایش جلو است

جواد نکونام در کارفنی اش نام مهدی هاشمی نسب، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است. گفته می شود نکونام هنوز تصمیم قطعی در مورد مربی دروازه بان های تیمش نگرفته ضمن اینکه قرار است یک بدنساز و یک مربی تمرین دهنده خارجی به کادرفنی آبی ها اضافه شوند. قرار است […]

جواد نکونام در کارفنی اش نام مهدی هاشمی نسب، کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده است. گفته می شود نکونام هنوز تصمیم قطعی در مورد مربی دروازه بان های تیمش نگرفته ضمن اینکه قرار است یک بدنساز و یک مربی تمرین دهنده خارجی به کادرفنی آبی ها اضافه شوند. قرار است تمرینات استقلال از اوایل هفته آینده در کمپ ناصر حجازی آغاز شود.

استقلال با هاشمی نسب 1 بر 0 از رقبایش جلو است

با این حساب می توان گفت، کادر فنی استقلال پس از مدتها یک وزنه سنگی به نام مهدی هاشمی نسب به خود خواهد دید. هاشمی نسب با روحیه جنگندگی که در دوران بازی خود داشت، همین روحیه را به بازیکنان تیم های تحت هدایتش تزریق کرده و شاهد این مسئله بوده ایم که چطور تیم های نکونام با دوندگی و جنگندگی بالا مقابل حریفان صف آرایی می کردند که ثمره آن دو جام با فولاد و صعود با تیم نساجی به لیگ برتر بود.

آتشی که هاشمی نسب پس از این گل به جان برخی انداخت، حالا حالاها می سوزاند

در روزهایی که شایعات بی اساس حول امیر قلعه نویی مبنی بر کارشکنی برای انتخاب نکونام به عنوان سرمربی استقلال زیاد بود اما این مرد چشم تیله ای نیمکت تیم رقیب در دهه هفتاد بود که از نشستن هاشمی نسب و نکونام روی نیمکت استقلال دل خوشی نداشت و مانع تراشی می کرد.

از این به بعد دیگر در دربی های پیشرو هوشچی گری آقایان جایی نخواهد داشت چرا که نفرات ماخوذ به حیایی همچون خسرو حیدری و بیژن طاهری روی نیمکت استقلال حضور ندارند و اگر امثال گل محمدی و افشین پیروانی بخواهند پایشان را کج بگذارند و از دایره اخلاق خارج شوند، با مهدی هاشمی نسبی طرف خواهند بود که تمام پشت پرده زندگی آنها را می داند و امان از زبان تند و افشاگری های مهدی هاشمی نسب!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید