کد خبر:47610
پ

استقلال از چاه به سیاه چاله افتاد | عضو پرسپولیسی در هیئت مدیره استقلال چه می کند؟

با اعلام اسامی هیئت مدیره استقلال، حالا رسماً مشخص شد که هلدینگ خلیج فارس نه تنها عزمی برای بهبود شرایط این تیم ندارد بلکه کمر به زمین زدن این تیم بسته است. استقلال از چاه به سیاه چاله افتاد | عضو پرسپولیسی در هیئت مدیره استقلال چه می کند؟ اینکه مصطفی کارخانه که پیشتر رسماً […]

با اعلام اسامی هیئت مدیره استقلال، حالا رسماً مشخص شد که هلدینگ خلیج فارس نه تنها عزمی برای بهبود شرایط این تیم ندارد بلکه کمر به زمین زدن این تیم بسته است.

استقلال از چاه به سیاه چاله افتاد | عضو پرسپولیسی در هیئت مدیره استقلال چه می کند؟

اینکه مصطفی کارخانه که پیشتر رسماً اعلام کرده پرسپولیسی است با چه رزومه مدیریتی به کادر مدیریت استقلال اضافه شده، جای سوال و تامل دارد.

در سمت دیگر، انفعال عجیب مدیریت استقلال در جذب نفرات مدنظر کادر فنی این تیم نشان می دهد همچنان همه چیز با هماهنگی آن نهاد بالادستی انجام می شود و تا زمانیکه وضعیت کادر فنی و بازیکنان تیم رقیب مشخص نشود، هیچ حرکت رو به جلویی در باشگاه استقلال انجام نمی شود تا مبادا باعث دلخوری هواداران تیم رقیب شود!

اتفاقات عجیب در نقل و انتقالات استقلال از جمله جذب گلر خارجی با وجود سیدحسین حسینی و اقدام به جذب وینگر بوسنیایی گمنام از جمله موارد مشکوکی هستند که با سکوت سرمربی استقلال همراه شده و مشخص نیست در این باشگاه چه خبر است. نکونام که برای هر اتفاق کوچکی در فصل گذشته مدام علیه مدیریت مصاحبه می کرد، اینبار اعتقادی به شفاف سازی اوضاع برای هواداران تیم ندارد. با وجود باند رسانه ای پررسپولیسی که حول نکونام حضور دارد، هواداران این تیم امیدی به دریافت اخبار موثق از کانال های رسمی باشگاه هم ندارند.

تا پیش از این همواره بحث بر سر نبود منابع مالی برای جذب نفرات مدنظر سرمربی استقلال مطرح بود اما در فصل جاری که مشکل مالی حول باشگاه استقلال نیست نیز خبری از نقل و انتقالات فعال و اقدام برای جذب به موقع بازیکنان با کیفیت نیست و همچنان اسامی همچون میلاد ذکی پور، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و … حول این تیم شنیده می شود که در صورت انتقال آنها به این تیم، یک بازگشت به عقب کامل خواهد بود.

این اتفاقات، باعث شد تا صدای قائم مقام پیشین مدیرعامل استقلال نیز در آید و پندار توفیقی اینگونه به انتخاب عجیب اعضای هیئت مدیره استقلال واکنش نشان دهد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 4 جولای 2024 / 1:46 ب.ظ

    تنها شخص مسئولی که تواین مملکت گفت و استوری زد که بازیهای پیروزی بخاطر جعل طارمی باید 3 صفر بشه و به فیفا شکایت می کنیم و این تیم فاسد باید بره دسته سه همین پندار توفیقی بود که بابا مسعودشون سریع دستور داد استوریو پاک کنه و بعدم عزلش کرد ، از همون حرکتهای اول این به اصطلاح هلدینگ حدث زده بودیم و اعلام کردم که اینها هم بخشی از قیف فساد هستند از اقداماتشون و عزل و نصب هاشون کاملاً معلومه ، اینم نقل و انتقالاتشونه این گرونه ، اون نمیاد ایران و …… قبلاً موقع مالکیت وزارتم همین بود که ، اون موقع لااقل هوادار تجمع میکرد دو روز فحش میدادن یه حرکتی میزدن ، الان تجمعم نمیشه کرد ، وزارت لااقل از ترسش لنگیا رو نمزاشت تو باشگاه سمت بگیرن الان هرچی لنگیه تو استقلال سمت داره از خود تیمشون ، استقلال بیشتر لنگی داره !!!!!!!!!! فکر کنم هلدینگم تجمع و فحش و شعار دلش میخواد ؟ راستی سرگرم انتخاباتن ، چه خبر از فساد در فوتبال ؟ !!!!!!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید