کد خبر:7396
پ

ازدواج ستاره همیشه مصدوم استقلال با بازیگر سینما + بیوگرافی نگار جوکار

محسن کریمی بازیکن همیشه مصدوم استقلال شب گذشته رسماً خبر ازدواجش با نگار جوکار را رسانه ای کرد و با انتشار یک استوری مشترک با او، این خبر را اطلاعرسانی عمومی کرد.   بیوگرافی نگار جوکار نگار جوکار متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۷۷ است. نگار جوکار در تهران و در خانواده ای ۵ نفری دیده […]

محسن کریمی بازیکن همیشه مصدوم استقلال شب گذشته رسماً خبر ازدواجش با نگار جوکار را رسانه ای کرد و با انتشار یک استوری مشترک با او، این خبر را اطلاعرسانی عمومی کرد.

 

بیوگرافی نگار جوکار

نگار جوکار متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۷۷ است. نگار جوکار در تهران و در خانواده ای ۵ نفری دیده به جهان گشود. او یک برادر به اسم آرین و یک خواهر به اسم نگین دارد. نگار جوکار از زمان نوجوانی تلاش کرد علاقه اش یعنی بازیگری را پی بگیرد.

نگار جوکار برای دانشگاه رشته تئاتر را برگزید و با مدرک کارشناسی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد. وی در زمان دانشگاه در چند نمایش دانشجویی بازي کرد ولی فعالیت حرفه ای خویش را در سال 1394 و در حالیکه بسیار جوان بود شروع کرد.

نگار جوکار در سال ۱۳۹۴ دوره ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی ایفای نقش کرد.
جوکار با فیلم سینمایی غیر مجاز وارد سینما شده و در این فیلم در کنار میلاد کی مرام و لیلا زارع، لوون هفتوان، محمد رسول صفری، وحید رحمتی، امیر فرزام، سنا حیدریان، علی سیفی پور، شیرین فرخنده نژاد، آزیتا فیروزبخت، محمد حسین عامری پویا و با حضور پریوش نظریه و معرفی یاسمن معاوی به ایفای نقش پرداخت.

 

ازدواج ستاره همیشه مصدوم استقلال با بازیگر سینما + بیوگرافی نگار جوکار

 

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید