کد خبر:3858
پ

اثبات مافیا در فوتبالی ایران با توافق هومن افاضلی با ماشین سازی

در حالی که در سالهای گذشته لغت مافیای فوتبال بارها در رسانه های ایرانی مطرح شده بود به نظر می رسد با توافق هومن افاضلی با تیم ماشین سازی برای هدایت این تیم تا پایان فصل جاری، رسماً این لغت معنا پیدا کرده است.   اثبات مافیا در فوتبالی ایران با توافق هومن افاضلی با […]

در حالی که در سالهای گذشته لغت مافیای فوتبال بارها در رسانه های ایرانی مطرح شده بود به نظر می رسد با توافق هومن افاضلی با تیم ماشین سازی برای هدایت این تیم تا پایان فصل جاری، رسماً این لغت معنا پیدا کرده است.

 

اثبات مافیا در فوتبالی ایران با توافق هومن افاضلی با ماشین سازی

 اثبات مافیا در فوتبالی ایران با توافق هومن افاضلی با ماشین سازی

افاضلی که در ابتدا با یک خیمه شب بازی نمایشی از پارس جنوبی جم جدا شد در واقع می دانست با روندی که در پیش گرفته و شکست احتمالی مقابل استقلال تهران و کسب تنها 1 برد در 12 بازی اخیر پارس جنوبی، یکی از کاندیدای قطعی سقوط به دسته پائینتر است از فرصت استفاده کرد و با یک استعفای نمایشی از این تیم جدا شد تا بدون داشتن سابقه روشن هدایت یک تیم لیگ برتری دیگر را به دست بگیرد!

 

در کارنامه هومن افاضلی هیچ نقطه روشنی دیده نمی شود و همه تیمهای تحت هدایت او محکوم به شکست و سقوط به دسته پائینتر بوده اند و مشخص نیست او با حضور بسیاری از مربیان با دانش ایرانی چطور می تواند به این سادگی در لیگ برتر تیم بگیرد و حتی یک هفته هم بی تیم نماند!

 

داستان جدایی افاضلی از پارس جنوبی ما را به یاد داستان جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت انداخت که بلافاصله پس از جدایی راهی تیم ملی شد و بعدها مشخص شد که از قبل مذاکرات نهایی برای این اتفاق انجام شده بود و اکنون نیز به نظر می رسد افاضلی مذاکراتش را از مدتها پیش انجام داده بود و با به راه انداختن یک شوی نمایشی، مسئولین پارس جنوبی جم و مردم این شهر را فریب داده است.

کلیدواژه : هومن افاضلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید