کد خبر:7229
پ

آنالیز بازی الدحیل حریف پرسپولیس | قدرت اول عرب آسیا در بازی مالکانه

در ادامه آنالیز تیم های حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اینبار به سراغ آنالیز فنی تیم الدحیل رفته ایم که از نظر هزینه و امکانات یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم های این گروه به نظر می رسد. با توجه به شرایط جدول گروه پرسپولیس به نظر می رسد این دیدار از […]

در ادامه آنالیز تیم های حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اینبار به سراغ آنالیز فنی تیم الدحیل رفته ایم که از نظر هزینه و امکانات یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم های این گروه به نظر می رسد. با توجه به شرایط جدول گروه پرسپولیس به نظر می رسد این دیدار از اهمیت ویژه ای برای الدحیل برخوردار است و به هر شکل ممکن قصد دارند تا برنده این دیدار حساس باشند.

 

زمان بازی بعدی پرسپولیس

 

آنالیز بازی الدحیل حریف پرسپولیس | قدرت اول عرب آسیا در بازی مالکانه

آنالیز بازی الدحیل حریف پرسپولیس | قدرت اول عرب آسیا در بازی مالکانه

 

الدحیل تا پیش از شیوع کرونا به واسطه حضور ستارگانی همچون ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه در این تیم شانس اول صعود از گروه مرگ به حساب می آمد اما با جدایی مانژوکیچ و مصدومیت چند بازیکن این تیم، آنها نتوانستند روند خوب قبلی خود را در بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا تکرار کنند و در یک بازی عجیب در مقابل الشارجه با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند. البته کسب این نتیجه عجیب ارتباط مستقیم به تقویت شدید تیم الشارجه در ایام کرونا با اضافه شدن چند بازیکن خارجی با کیفیت و همچنین ده نفره شدن الدحیل داشت چرا که قرمزپوشان دوحه علی رغم ده نفره بودن، در بیشتر آمار بازی برتری محسوسی نسبت به حریف اماراتی داشتند و پس از ده نفره شدن حتی توانستند بازی 2 بر 1 باخته را به تساوی بکشانند اما قدرت هجومی الشارجه با بازیکنان خارجی با کیفیتش و همچنین اخراج مهدی بن عطیه از الدحیل مانع از کسب نتیجه دلخواه برای الدحیل شد.

 

الدحیل با سیستم پایه 2-4-4 هطی در بیشتر بازیهایش مقابل حریفان حاضر می شود؛ آنها علاقه زیادی به سبک بازی مالکانه و تکرار بازیهای بارسلونایزمان گورادیولا دارند به طوری که معمولاً در بازیهایی که یک طرف آن الدحیل قرار دارد، مالکیت توپ بالای 65 درصد از آن الدحیل است و این اتفاق در بازی با الشارجه نیز رخ داد و علی رغم ده نفره شدن اما نبض بازی در اختیار الدحیل بود و الشارجه توانست در ضد حملات برق آسای خود گلهای برتری را به ثمر برساند.

 

مهاجم خطرناکی به نام دودو

 

 

باشگاه الدحیل با جدایی ماریو مانژوکیچ به سراغ جذب قرضی دودو کاپیتان 28 ساله پالمیراس رفت و این مهاجم 166 سانتی متری که در پست وینگر و هافبک تهاجمی به کار گرفته می شود یکی از دغدغه های کادرفنی پرسپولیس است. او و ادمیلسون جونیور که به این بازی رسیده اند قادرند به سادگی مدافع مستقیم خود را دور بزنند و این موضوع برای سعید آقایی که بارها با دریبل دو طرفه از از الرشیدی التعاون دور خورد، خطرناک به نظر می رسد.

 

خط حمله الدحیل با حضور موعذ علی به همراه ادمیلسون و دودو بسیار خطرناک به نظر می رسد اما خبر خوش برای کادر فنی پرسپولیس این است که آنها تنها قادر به استفاده از رامین رضائیان (به عنوان بازیکن آسیایی) و لوئیز سیرا به عنوان بازیکن سوم غیرآسیایی در ترکیب اصلی خود هستند و دیگر نفرات خارجی این تیم قادر به حضور در ترکیب اصلی الدحیل نخواهند بود که این موضوع، کار کادر فنی پرسپولیس برای حدس ترکیب اولیه الدحیل و آمادگی برای مصاف به آنها را راحت تر کرده است.

 

آمار بازی الدحیل و الشارجه

در تصویر زیر نیز آمار الدحیل در مقابل الشارجه را مشاهده می کنید که طبق انتظار، آمار از قدرت بالای الدحیل سخن می گویند و کادر فنی پرسپولیس به هیچ عنوان نباید قدرت این تیم را با التعاون مقایسه کند چرا که با اضافه شدن کریم بوضیاف کاپیتان مقتدر الدحیلی ها در میانه میدان، اعتماد به نفس آنها نیز در بازی افزایش پیدا کرده و آنها قصد دارند به هر شکل ممکن در بازی مقابل پرسپولیس، پیروز از زمین خارج شوند تا شانس صعودشان از گروه را از دست ندهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید