آموزش فوتبال فانتزی | چطور در فوتبال فانتزی برنده شویم؟
فوتبال فانتزی یکی از سرگرمی های جدید برای علاقه مندان به فوتبال است. اما برخی از کاربران هنوز به درستی نمی دانند چطور در فوتبال فانتزی برنده شوند یا چگونه فوتبال فانتزی بازی کنند. در ادامه آموزش ترفندهای برنده شدن در فوتبال فانتزی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. با بتاکاپ همراه باشید. دانلود […]
فوتبال فانتزی یکی از سرگرمی های جدید برای علاقه مندان به فوتبال است. اما برخی از کاربران هنوز به درستی نمی دانند چطور در فوتبال فانتزی برنده شوند یا چگونه فوتبال فانتزی بازی کنند. در ادامه آموزش ترفندهای برنده شدن در فوتبال فانتزی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. با بتاکاپ همراه باشید.
بهترین اپلیکیشن فوتبال فانتزی
اپلیکیشن بتاکاپ، به تازگی قابلیت انجام بازی فوتبال فانتزی را در داخل اپ بتاکاپ برای کاربرانش مهیا کرده است. پس قبل از شروع، اپلیکیشن بتاکاپ را از گوگل پلی یا کافه بازار یا مایکت نصب کنید.
آموزش فوتبال فانتزی | چطور در فوتبال فانتزی برنده شویم؟
روال کلی در فوتبال فانتزی این گونه است که شما می بایست بر اساس قوانین اعلامی اپلیکیشن در لیگ یا کاپ فوتبال فانتزی، از بین بازیکنانی که برای شما در دسترس هستند، بر طبق بودجه ای که هر هفته ادمین به شما اعلام می کند، بهترین ترکیب ممکن را انتخاب کنید که توانایی کسب بیشترین امتیاز را برای شما دارند.
در فوتبال فانتزی چطور امتیاز بگیریم؟
معمولاً هر اپلیکیشنی با توجه به قوانین خود، یک مدل سیستم امتیازگیری برای فوتبال فانتزی تعریف می کند، اما در بتاکاپ، مواردی به عنوان پوئن مثبت و مواردی به عنوان پوئن منفی برای هر بازیکن تعریف می شود که اگر این اتفاقات، در هفته پیش رو رخ دهد، تیم فانتزی کاربر امتیاز مثبت یا منفی می گیرد. به عنوان مثال در بتاکاپ موارد زیر دارای امتیاز مثبت و منفی در فوتبال فانتزی هستند:
امتیازات مثبت:
- گلزنی در جریان بازی : ۵
- پاس گل: ۳
- گل با پنالتی : ۳
- سیو پنالتی: ۲
- کلین شیت: ۱+
- امتیاز طلایی : 2+
امتیازات منفی:
۱٫گل به خودی: ۲-
۲٫کارت قرمز: ۲–
۳٫ از دست دادن پنالتی : ۱-
۴٫هر گل خورده:۱-
چطور در فوتبال فانتزی تیم بچینیم؟
شما می بایست با توجه به قوانین اعلامی در هر هفته، بهترین ترکیب ممکن را برای خود انتخاب کنید. اما ترفندهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن، شانس امتیازگیری خود را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر پنالتی زن اول هر تیم را بشناسید، شاید اگر او را در ترکیب اصلی خود قرار دهید، شانس گلزنی اش بیش از سایر بازیکنان باشد.یا اگر بازیکنی در سالهای گذشته مشهور به گلزنی یا ارسال پاس گل است، انتخاب این بازیکنان در اولویت قرار دارد. به یاد داشته باشید قبل از چیدن ترکیب خود از وضعیت مصدومیت یا محرومیت بازیکنان مورد نظر خود در هفته بعد اطلاع پیدا کنید چرا که ممکن است بازیکن خوبی را انتخاب کنید اما به واسطه محرومیت یا مصدومیت قادر به بازی در هفته بعد نباشد و در این صورت شما یک شانس امتیاز گیری را از دست داده اید.
در خط دفاع بازیکنانی را انتخاب کنید که نرخ گلزنی یا ارسال پاس گل خوبی دارند.
به یاد داشته باشید از ترکیب هایی استفاده کنید که در آن از 3 مدافع استفاده می شود و سعی کنید از 5 هافبک گلساز یا گلزن در ترکیب خود استفاده کنید و دو مهاجم گلزن برای تیم خود در نظر بگیرید. سابقه نشان داده سیستم 2-5-3 با بهترین هافبک ها و بهترین مهاجمین، امتیازات بیشتری نسبتبه سایر سیستم ها و ترکیب ها به دست آورده اند.
ادمین جان خسته نباشید. عذر میخوام میشه بپرسم توی فانتزی لالیگا نفر دوم بنام علیسان چرا امتیازش ۱۳ هستش. باید ۸ باشه. فلیکس یک گل زده و گریزمان هم پاس گل داده. ۵ امتیاز دیگه بابت کدوم بازیکن هست که بهش اضافه شده.ممنون میشم بررسی کنید.
هر دو گل رو فلیکس زده برای اتلتیکو
داداش گل اول که گل به خودی بوده برید نگاه کنید گل اول رو. تازه همه خبرگزاریها هم گل اول اتلتیکو رو گل به خودی ثبت کردن. حیف که اینستاگرام قطع هست وگرنه اسکرین واستون از همه خبرگزاریهای ورزشی براتون میفرستادم که گل اول رو گل بخودی ثبت کردن.
اصلا توپ فلیکس توی چهارچوب نبود دفاع کادیز لوئیز هرناندز توپ رو خوب دفع نکرد زدش توی گل خودشون. همه گل بخودی زدن برید خبرها رو نگاه کنید. من مشکلی ندارم ولی کاری کنید حق کسی ضایع نشه.ممنون
والا ما هم از روی گوگل میزنیم . اسکرین شاتشو توی این لینک میذارم ببینید. https://betacup.net/wp-content/uploads/2022/10/Untitled-2-copy-2.jpg
داداش گلم این که سایت باشگاه اتلتیکو مادرید هستش. باید هم این گل رو بنام فلیکس بزنه. برید از خبرگزاریهای بیطرف ببینید. اصلا برید اپلیکشن فوتبالی یا اپلیکشن ۳۶۰ یا فوتبال ۱۱ رو نگاه کنید. اصلا برید گل رو خودتون ببینید. خودتون قضاوت کنید.جان پسرم گل بخودی بوده
سایت ورزش 3 هم هر دو گلو به نام فلیکس زده
سایت اتلتیکو نیست. گوگله
داداش چطور میتونم اسکرین شات براتون بفرستم که یکبار فکر نکنید من خدای نکرده دروغ میگم.از چند خبرگزاری هم میفرستم.
فکر نمیکنیم دروغ میگید ولی چیزی که ورزش3 و گوگل ثبت کردنو میزنیم ما
باشه داداش. اشتباه کردم بهتون گفتم. من دروغ میگم. امیدوارم حق به حقدار برسه. موفق باشید.
خیلی ساده س یه نگاه به سایت ورزش 3 بندازید تو بخش نتایج زنده برای بازیهای دیروز . یا کلمه اتلتیکومادرید رو توی گوگل سرچ کنید . متوجه میشید همه منابع معتبر گل رو به نام فلیکس ثبت کردن . ما به این کار نداریم اپلیکیشن ایکس چی ثبت کرده . منبع رسمی ما اول گوگل هست بعدش سایت ورزش 3 . هنوزم که نفر اول مشخص نیست پس برای چی هیاهو راه انداختید؟
با همون امتیازی که به نا حق به علیسان دادی حق من رو خوردید.آخه فشار بهم میاد وقتی این همه هزینه میکنم سکه میخرم که برنده بشم بعد شما به نا حق امتیاز میدید به کسی که حقش نیست.توی این ۲ساله تا حالا شده اعتراضی کرده باشم واسه امتیاز کسی؟
دوست عزیزز چی میگی شما؟ توی اینستا هم گفتم منشنت کنن. همه پیجای دبل ژائو فلیکس رو گذاشتن بعد شما هنوز حرف خودتو میزنی؟ سایت لالیگا رو که قبول داری؟ برو ببین گلا رو به نام کی ثبت کرده. همین الان هنوز میتونی سایت ورزش 3 ببینی به نام کی ثبت شده. و کلی سایت خارجی که همه به نام فلیکس ثبت کردن بعد شما 4 تا اپ دوزاری ایرانی رو گرفتی که گل به خودی ثبت کردن؟ حرف باید مستند و معتبر باشه دیگه. همینطوری که نمیشه زور گفت. شما برو سایت لالیگا نگاه کن. سایت فیفا نگاه کن. هر سایتی دوس داری نگاه کن.
اینم سایت ورزش 3 : https://betacup.net/wp-content/uploads/2022/10/Screenshot_20221030_215610_com.android.chrome.jpg
اصلا شما کاری به سایتها نداشته باش. خودتون که میتونید گل به خودی رو تشخیص بدید؟ برو گل رو نگاه کن. ضربه قیچی برگردون فلیکس اگه دفاع توپ رو رها میکرد توپ میرفت توی اوت. دفاع زدش توی گل. بعد گل رو زدن بنام فلیکس. من توی فوتبال فانتزی ۱۴بازیکن هم شرکت میکنم که جوایزش میلیونی هست.اونجا هم گل رو گل بخودی محاسبه کردن. البته اگه فانتزی ۱۴ بازیکن رو بشناسی. میتونی بری توی سایت ۱۴ بازیکن ببینی. دیگه واسم مهم نیست. نوش جان هر کس که برنده شده.
آقای عزیز ینی همه اشتباه میکنن فقط شما درست میگی؟ ما اگه بخوایم بر اساس مشاهدات شخصی امتیاز بدیم که سنگ روی سنگ بند نمیشه . بعد 4 نفر دیگه نمیان بگن فلان سایت و فلان سایت گل رو به نام فلیکس ثبت کردن شما چرا گل به خودی ثبت کردید؟ نتیجه اینکه یک معیار و منبع واحد و البته معتبر برای همه در نظر گرفته میشه . سایت 14 بازیکن معتبره یا سایت لالیگا و گوگل و ورزش3 و … در هر صورت خیالتون راحت همونطور که احتمالاً خودتونم چک کردید همه سایتا دو گل به نام فلیکس ثبت کردند و این چیزی نیست که ما به صورت سلیقه ای خودمون اعمال کرده باشیم. گل به خودی تعریف داره و این گل در تعریف گل به خودی نمیگنجید که داور هم گل رو به نام فلیکس ثبت کرده . حتماً داور م اشتباه کرده …!
سلام ادمین عزیز خسته نباشید. توی فوتبال فانتزی لیگ جزیره نفر اول باید ۴ امتیاز ازش کم میشد چون مارتینز گلر استون ویلا ۴ گل از نیوکاسل خورده. ممنون میشم اصلاح کنید.
سلام مارتینز قبل از خوردن اون گلها تعویض شد رفت بیرون گلی نخورده
بله درسته. من ترکیب رو نگاه کردم دیدم مارتینز توی ترکیب هستش فکر نمیکردم تعویض شده. ممنون از زحماتتون
سلام وقت بخیر
ببخشید من در راند لیگ برتر ایران پریروز نفر دوم شوم و نه سکه و نه جایزه نقدی هنوز برام نیومده میشه لطفاً بررسی کنید و بگید جوایز نقدی نفرات اول تا سوم چقده؟
سلام . فقط نفر اول جایزه نقدی میگیره
من که نفر دوم شدم مگه سکه نباید اضافه میشد؟
خیر. مبلغ جایزه و کلیه اطلاعات در مورد فوتبال فانتزی و سوالات متداولش توی قسمت اطلاعیه های بتاکاپ درج میشن هر هفته . به قسمت اخبار – پست اطلاعیه ها مراجعه کنید.
سلام. توی فانتزی انگلیس پوپ رو گذاشته بودم توی اسپانیا نتو رو گذاشته بودم. ولی حالا نتو اومده توی لیست انگلیس و اوبلاک توی لیست اسپانیا. من اصلا اوبلاک رو نگذاشتم چطور خود به خود اوبلاک اومده توی لیستم. حالا که قابلیت ویرایش نیست باید چیکار کنم.اصلا واسه هر دو امتیاز واسه دروازبان من امتیاز لحاظ نکنید. ممنون میشم.
بله هیچکدوم لحاظ نمیشه . البته اوبلاک هم بازی نکرد همون نقش نتو رو داشت براتون . این مورد به خاطر اپدیت قیمتی و وضعیت بازیکنا بود که احتمالا توی لیگای مختلف دیدید بازیکنا چه تغییراتی داشتن. وقتی نتو کلا از لالیگا به لیگ انگلیس منتقل کردیم، سیستم اتوماتیک یه گلر براتون انتخاب کرده
توی فانتزی لالیگا دروازه بانم رو نتو گذاشته بودم چرا اوبلاک توی لیستم هست. چرا اپلیکشن قاطی کرده. خواهشن درستش کنید.
اوکی چک میکنیم. بعد فیکس شدن تیما امکان ویرایش نیست. چک میکنیم ببینیم مشکل کجاس. چون نتو رو بردیم توی تیم بورنموث انگلیس فک کنم مشکل پیش اومده