کد خبر:13916
پ

آرمان رمضانی به سندروم مرتضی تبریزی گرفتار شد

با فرصت سوزی آرمان رمضانی در بازی پرسپولیس و شهرخودرو بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس، او را با مرتضای تبریزی مهاجم موفقی که در استقلال به یک ناکام تبدیل شد مقایسه می کنند. سایت بتاکاپ – آرمان رمضانی مهاجم گلزن سابق سایپا این روزها در تیم پرسپولیس در کمال شگفتی توپ های ساده ای […]

با فرصت سوزی آرمان رمضانی در بازی پرسپولیس و شهرخودرو بسیاری از هواداران استقلال و پرسپولیس، او را با مرتضای تبریزی مهاجم موفقی که در استقلال به یک ناکام تبدیل شد مقایسه می کنند.

سایت بتاکاپ – آرمان رمضانی مهاجم گلزن سابق سایپا این روزها در تیم پرسپولیس در کمال شگفتی توپ های ساده ای را که پیشتر به سادگی آنها را به گل تبدیل می کرد از دست می دهد و تاکنون نتوانسته تاثیر مثبت زیادی در روند تهاجمی پرسپولیس ایفا کند. او که در بازی اخیر تیمش مقابل شهرخودرو دو فرصت گل مسلم را به دلیل شتابزدگی از دست داد از تمرکز لازم برای زدن ضربات آخر برخوردار نیست. به نظر می رسد او نیز مثل مرتضی تبریزی که با سابقه ای درخشان از ذوب آهن به استقلال پیوست و در این تیم به یک گل نزن قهار تبدیل شد، در پرسپولیس با مشکلات روحی روانی در بازی دست به گریبان است به طوری که قادر به حفظ تمرکز خود در جریان بازی نبوده و به همین جهت توپ های ساده و ابتدایی را از دست می دهد. به نظر شما آیا آرمان رمضانی قادر است به دوران اوج خود در سایپا بازگردد؟

آرمان رمضانی به سندروم مرتضی تبریزی گرفتار شد

آرمان رمضانی به سندروم مرتضی تبریزی گرفتار شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید