کد خبر:33
پ

چطور جوایز بتاکاپ را برنده بشیم؟

روال کار برای برنده شدن توی بتاکاپ اینه که تا میتونید از بخش های مختلف اپلیکیشن امتیاز کسب کنید تا در انتهای هر ماه در بین 5 نفر برتر قرار بگیرید و بدون قرعه کشی برنده بشید. اما از این ماه، بین 50 نفر اول رده بندی هم قرعه کشی میشه و به 3 نفر […]

روال کار برای برنده شدن توی بتاکاپ اینه که تا میتونید از بخش های مختلف اپلیکیشن امتیاز کسب کنید تا در انتهای هر ماه در بین 5 نفر برتر قرار بگیرید و بدون قرعه کشی برنده بشید. اما از این ماه، بین 50 نفر اول رده بندی هم قرعه کشی میشه و به 3 نفر جایزه ویژه تعلق می گیره. پس زود امتیازاتونو زیاد کنید و به 50 نفر اول برسید.

 

قبل از هر چی یه نام کاربری برای خودت انتخاب کن

نکته مهم در این مورد اینکه شما حتما می بایست پس از ثبت نام، به قسمت پروایل خود برید و با تکمیل اطلاعات نام کاربری و نام خود در جدول رده بندی قرار بگیرید چر که کاربرانی که این بخش رو تکمیل نکنن حتی اگر در انتهای ماه برنده هم بشن، جایزه ای به آنها تعلق نمی گیره. پس به محض اینکه بتاکاپ رو نصب کردی قبل از هر کاری فوراً یه نام کاربری خوب برای خودت انتخاب کن و توی جدول رده بندی اپلیکیشن  با جواب دادن درست به سوالات و چالش ها خودتو بالا بکش. شما می تونید عکس دلخواه خودتونو هم بذارید توی پروفایلتون.

برای جمع کردن امتیاز میتونید توی چالش ها شرکت کنید یا تو بخش سرگرمی امتیازتونو بالا ببرید یا با پیش بینی درست نتایج مسابقات فوتبال، امتیازتونو از بقیه بیشتر کنید.

 

مژده به کاربران جدید | نحوه پرداخت جایزه به 50 نفر اول رده بندی

شاید کاربران جدیدی که در اواسط ماه اپلیکیشن رو نصب کرده باشن از رقابت با اونایی که از ابتدای ماه امتیاز جمع کردن نا امید بشن اما خبر خوب اینه که از این ماه، علاوه بر اینکه به 5 نفر اول مستقیماً جایزه پرداخت میشه، بین 50 نفر اول رده بندی هر ماه هم یه قرعه کشی انجام میشه و به 3 نفر جایزه پرداخت میشه . پس دوست عزیزی که تازه اپ بتاکاپ رو نصب کردی، نا امید نباش و زود خودتو به 50 نر اول اپلیکیشن برسون. ان شالله از ماه بعد از ابتدا در رقابت برای قرار گرفتن در بین 5 نفر اول هم شرکت میکنی.

 

اگه نمیتونی تحمل کنی تا اخر ماه، میتونی سکه هاتو زیاد کنی و چرخونه شانس رو بچرخونی تا یه جایزه هم اینطوری ببری و همچنان رقابتت توی رده بندی ماهانه رو هم ادامه بدی. خلاصه کلی جایزه داریم توی بتاکاپ، با ما همراه باشید که بخش های مختلف به زودی رونمایی می شن.

افرادی که در چرخونه شانس برنده می شوند می توانند جوای خود و نحوه دریافت آن را در بخش تاریخچه جوایز مشاهده نمایند.

 

چطور از کش بک استفاده کنیم؟

جوایز حداکثر بعد از 24 ساعت و پس از تائید کارشناس، به برندگان چرخونه شانس تقدیم می شود. برای استفاده از کش بک فروشگاه بتاکاپ نیز می توانید با مراجعه به فروشگاه بتاکاپ، محصول مورد نظر خودتو انتخاب کنی و پس از خرید، ما به اندازه ای که در کش بک برنده شدید بهتون پول پس میدیم. تفاوت کش بک با تخفیف در این هست که در کد تخفیف قبل از خرید، تخفیف شما اعمال میشه ولی در کش بک شما ابتدا خرید رو با مبلغ کامل انجام میدید و پس از اون، به میان درصد کش بک به حساب شما برگردونده میشه .

 

هر کاربر با نصب و عضویت در اپلیکیشن بتاکاپ به طور اتوماتیک و رایگان در مسابقه ماهانه بتاکاپ شرکت داده می شود. کابران می بایست با فعالیت در بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ مجموع امتیازات خود در هر ماه را افزایش دهند تا در پایان هر ماه بتوانند در جمع 5 نفر برتر رده بندی قرار بگیرند. 5 نفر برتر هر ماه بدون قرعه کشی، جایزه نقدی دریافت می کنند.

جوایز برندگان به شماره کارت اعلامی آنها واریز می شود و پس از واریز از طریق پیام در اپلیکیشن بتاکاپ به آنها اطلاعرسانی خواهد شد.

روز اول هر ماه اسامی برندگان به طور جداگانه در سایت بتاکاپ نیز اعلام خواهد شد. صفحه مجزایی برای اعلام برندگان طراحی شده است که لینک آن در اپ قرار می گیرد.

کاربران می توانند برای پیگیری دریافت جایزه خود با ایمیل info@betacup.net در ارتباط باشند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • وطن 1 مه 2021 / 5:02 ب.ظ

    هیجان اول ماهو دارم ..اپ شما عالیه

  • ناشناس 1 مه 2021 / 5:01 ب.ظ

    عالیه حتما من برنده میشم ..چون خوش شانسم😀

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید