کد خبر:43492
پ

نکات منفی و مثبت برد جنجالی استقلال مقابل گل گهر | عقاب یا کلاغ مسئله این است !

جنجالی ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت این استقلال بود که در 5 دقیقه وقت اضافه توانست دو گل به ثمر برساند و بازی 1 بر 0 باخته را با پیروزی 2 بر 1 به پایان برساند. اما این پیروزی نمی تواند نکات منفی فنی […]

جنجالی ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت این استقلال بود که در 5 دقیقه وقت اضافه توانست دو گل به ثمر برساند و بازی 1 بر 0 باخته را با پیروزی 2 بر 1 به پایان برساند. اما این پیروزی نمی تواند نکات منفی فنی استقلال را پنهان کند. اگرچه نکات مثبتی هم در بازی استقلال در این دیدار وجود داشت.

نکات مثبت:

تعویض های بسیار موثر کادر فنی استقلال و جا به جایی بازیکنان در پست های مختلف در حین بازی برجسته ترین نکته فنی استقلال در این مسابقه بود. رضا میرزایی تعویض طلایی ساپینتو توانست یک گل زیبا به ثمر برساند و یک پنالتی به سود تیمش کسب کند و امیر علی صادقی نیز با قدرت مانور بالایش توانست دفاع اتوبوسی گل گهر را که منتظر ارسال های بی هدف بازیکنان استقلال بودند، چند نوبت به هم بریزد.

استقلال در این دیدار نیز مثل بازی های قبل جنگنده و پر توان تا ثانیه های آخر بازی به دنبال نتیجه بود و میل به پیروزی بازیکنان قابل ستایش است.

نکات منفی:

استقلال در نیم فصل دوم لطمات زیادی را از ضعف مفرط دروازه بان های خود خورده است. با یادآوری گل های عجیبی که علیرضا رضایی مقابل سپاهان و مس دریافت کرد و اشتباهات عجیب سیدحسین حسینی در بازی مقابل پرسپولیس و گل گهر می توان به این نتیجه رسید که بزرگترین دشمن نتیجه گیری استقلال در درون دروازه این تیم بوده است نه جائی دیگر !

به نظر می رسد بازوبند کاپیتانی برای سید حسین حسینی بسیار گشاد و سنگین است؛ چرا که او با بستن این بازوبند دچار غرور کاذب شده و با اشتباهات عجیب خود و عدم تمرکز لازم در بازی ها، موجب دریافت گل های بدی شده است. شاید بهتر باشد ساپینتو دوباره بازوبند کاپیتانی را به روزبه چشمی بسپارد چرا که او بازیکن لایق تری نسبت به حسینی برای بستن بازوبند است.

او در دقیقه 1 بازی شب گذشته نزدیک بود کار دست استقلال بدهد و با بی توجهی به جریان بازی به سمت توپی که برای او رها شده بود نرفت تا مهاجم گل گهر با پیگیری به توپ برسد و یک موقعیت برای تیمش به وجود بیاورد.

نکته منفی فنی بازی شب گذشته استقلال مقابل گل گهر، عدم تمرکز بازیکنان این تیم در ضربات ایستگاهی بود که باز هم با تعلل و آسان گیری ضربه ایستگاهی، استقلال یک گل ساده دریافت کرد. اتفاقی تکراری که امتیازات زیادی را از استقلال گرفته و به نقطه ضعف این تیم تبدیل شده است.

یکی دیگر از هایلایت های منفی استقلال در بازی مقابل گل گهر، اصرار بی مورد در سانتر از جناحین و ضربات کرنر و ایستگاهی بی هدف بود به طوری که در 13 کرنر ارسالی و بیش از 30 سانتر این تیم، فقط موقعیتی که آرمان رمضانی با ضربه سر دروازه اکبر منادی را تهدید کرد خطرناک بود و در سایر موارد مدافعین بلند قامت گل گهر توپ را زدند یا ضربه مهاجم استقلال در وضعیت نامتعادل و بدون خطر به سمت دروازه گل گهر روانه شد.

مهاجمین استقلال به خصوص مهدی قایدی و محمد محبی که به شدت تشنه گلزنی نشان می دهند با تک روی و بی دقتی در زدن ضربات آخر، یکی دیگر از مواردی بودند که استقلال را تا دقیقه 90 منتظر گل زدن نگه داشتند. ضربات محکم بی هدف و سانترهای بدون برنامه در این دیدار بزرگترین معضل آبی ها بود.

با توجه به بی دقتی مهاجمین در زدن ضربات آخر در این بازی و بازی مقابل نساجی به نظر می رسد کادر فنی استقلال می بایست فکری عاجل برای حل این مشکل نماید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 7 مارس 2023 / 12:29 ب.ظ

    استقلال از نظر انگیزه عالیه ولی همه خوره بازی در میارن.محبی که تو ۱۸ فقط خودش قائدی هم همینطور.حداقل ارسلان پاس میده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید