کد خبر:5629
پ

سوتی بیرانوند در برنامه فوتبال برتر و لو رفتن رقم قرارداد شگفت انگیزش

در جریان برنامه شب گذشته فوتبال برتر، علیرضا بیرانوند دست به اعتراف ناخواسته ای زد که هم خود او و هم مدیرعامل وقت پرسپولیس و هم باشگاه پرسپولیس را زیر سوال برد.   سوتی بیرانوند در برنامه فوتبال برتر و لو رفتن رقم قرارداد شگفت انگیزش     بتاکاپ – پس از درگیری لفظی بین […]

در جریان برنامه شب گذشته فوتبال برتر، علیرضا بیرانوند دست به اعتراف ناخواسته ای زد که هم خود او و هم مدیرعامل وقت پرسپولیس و هم باشگاه پرسپولیس را زیر سوال برد.

 

سوتی بیرانوند در برنامه فوتبال برتر و لو رفتن رقم قرارداد شگفت انگیزش

 

سوتی بیرانوند در برنامه فوتبال برتر و لو رفتن رقم قرارداد شگفت انگیزش

 

بتاکاپ – پس از درگیری لفظی بین بیرانوند و رسول پناه در برنامه فوتبال برتر، مهدی رسول پناه مدعی شد که بیرانوند بابت پولی از باشگاه مطالبه دارد که در سازمان لیگ ثبت نشده است و بیرانوند نیز در جواب گفت توافق بر سر این مبلغ در زمان انصاری فرد انجام شده و او پای این برگه را امضا کرده است اما در زمانی که شما (رسول پناه) عضو هیئت مدیره بودید، آن را در سازمان لیگ ثبت نکردید.

 

در واقع این افشاگری بیرانوند به پرداخت خارج از عرف باشگاه پرسپولیس به بیرانوند برای نگه داشتن او در تیم اشاره دارد که قانون سقف قرارداد بازیکنان را به نوعی دور می زند. رسول پناه که به خوبی از همه چیز مطلع بود با علم به ثبت نشدن آن برگه توافقنامه بین بیرانوند و انصاری فرد در سازمان لیگ، آن را یک توافق شخصی دانسته و در صورت پرداخت نیز بیرانوند می بایست طلب خود را از انصاری فرد بگیرد چرا که این مبلغ در هیچ جا به طور رسمی ثبت نشده است و اعتراف بیرانوند حتی می تواند پای سازمان بازرسی کل کشور برای تخلف آشکار انصاری فرد را به پرونده باز کند که چرا از ثبت قانونی این مبلغ اضافه به قرارداد بیرانوند طفره رفته است که البته پاسخ آن مشخص است: دور زدن قانون !

 

یکی دیگر از موارد جالب در مناظره شب گذشته بیرانوند و رسول پناه این بود که در ابتدا او مدعی کسر مبلغ 1 میلیارد و پانصد میلیون تومان از قراردادش شد و در ادامه به کسر حدود 1 میلیارد تومان از قراردادش به واسطه غیبت در 6 بازی انتهای فصل اشاره کرد. در واقع با یک حساب سرانگشتی می توان به مبلغ کل قرارداد بیرانوند برای یک فصل رسید که او با پرسپولیس قراردادی به ارزش 5 میلیارد تومان برای یک فصل منعقد کرده بود که این مبلغ بدون احتساب آپشن های قهرمانی و دیگر آپشن ها برایوی لحاظ شده است و با لحاظ کردن آپشن های قرارداد بیرانوند، او سالانه بالغ بر 7 تا 8 میلیارد تومان از پرسپولیس پول می گرفته است که در نوع خود یک رکورد برای دروازه بان محسوب می شود و خود گویای هزینه های سنگینی است که در سالهای اخیر برای حفظ شاکله اصلی تیم پرسپولیس انجام شده است.

 

پی نوشت: با گذر زمان هر روز پرده ای دیگر از هزینه تراشی های سنگین محمدحسن انصاری فرد برای پرسپولیس افشا می شود و مشخص نیست او با چه مجوزی به طور خودسرانه این حجم از بدهی را برای باشگاه به یادگار گذاشته است و اکنون کجاست که به این موارد پاسخ دهد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید