کد خبر:3111
پ

با شکایت آریابرتر | حکم جلب مدیرعامل استقلال صادر شد

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با شکایت عجیبی رو به رو شده است. کارگزاری آریا برتر، اسپانسر باشگاه استقلال تهران در فصل لگذشته با شکایت رسمی از احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، حکم جلب او را کسب کرده است. این خبرباورنکردنی در وضعیتی منتشر شده است که شکایت آریابرتر پس از چند هفته تهدید به […]

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با شکایت عجیبی رو به رو شده است.

کارگزاری آریا برتر، اسپانسر باشگاه استقلال تهران در فصل لگذشته با شکایت رسمی از احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، حکم جلب او را کسب کرده است.

این خبرباورنکردنی در وضعیتی منتشر شده است که شکایت آریابرتر پس از چند هفته تهدید به صورت رسمی عملی شده تا شوک جدیدی به این باشگاه پرطرفدار تهرانی باشد.

شکایت آریا برتر از مدیرعامل باشگاه استقلال درحالی رخ داده که او در ماه گذشته با وجود عدم فسخ قرارداد با کارگزار وقت اقدام به آغاز همکاری رسمی با یک کارگزاری جدید کرده بود.

کارگزاری جهان فولاد متین به عنوان حامی مالی جدید باشگاه استقلال پس از اینکه از سوی سعادتمند به عنوان کارگزار جدید معرفی شده بود، مدیران آریا برتر اعلام کردند این همکاری غیر قانونی است.

همین همکاری به ظاهراً غیرقانونی موجب شد تا آریابرتر برای احقاق حق خود از طریق مراجع قانونی اقدام کرده و پس از شکایت رسمی از مدیرعامل استقلال حکم جلب او را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید