کد خبر:44202
پ

اظهارات وقیحانه رئیس متقلب کمیته داوران: برای اینکه پرسپولیسی ها ناراحت نشوند، گفتیم پنالتی نیست!

با افشاگری هایی که حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران علیه خداداد افشاریان رئیس وقت این کمیته انجام داد، تقریباً مشخص و محرز است که اتفاقات چند وقت اخیر در داوری مسابقات فوتبال در ایران از کجا نشئت می گیرد. شب گذشته حسین عسگری و محمد فنایی مهمانان برنامه فوتبال برتر بودند و افشاگری های […]

با افشاگری هایی که حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران علیه خداداد افشاریان رئیس وقت این کمیته انجام داد، تقریباً مشخص و محرز است که اتفاقات چند وقت اخیر در داوری مسابقات فوتبال در ایران از کجا نشئت می گیرد.

شب گذشته حسین عسگری و محمد فنایی مهمانان برنامه فوتبال برتر بودند و افشاگری های جنجالی علیه خداداد افشاریان و عملکرد نامطلوب کمیته داوران انجام شد.

در بخشی از برنامه شب گذشته، عسگری بار دیگر به کلیپی اشاره کرد که در ابتدای فصل توسط مدرس فیفا و خداداد افشاریان به داوران آموزش پنالتی گرفتن صحنه های مشابه با هند ولسیانی داده شد اما او به دلیل برخی مسائل، بی جهت از داور خود دفاع می کند.

عسگری در بخش دیگری از صحبت های خود به تقلب خداداد افشاریان در کلاس های داوری اشاره کرد و سمت گرفتن او در این کمیته را شائبه دار توصیف کرد.

اما اوج وقاحت خداداد افشاریان جایی بود که وی مدعی شد اگر او در اظهاراتش مدعی می شد صحنه مذکور پنالتی بوده، هواداران و مسئولین پرسپولیس ناراحت می شدند! این اظهارنظر وقیحانه خود تائیدی بر این موضوع است که همه مسائل داوری هفته های اخیر احتمالاً با محوریت ناراحت نشدن یک تیم خاص جلو رفته است چرا که دلیلی ندارد رئیس کمیته داوران برای جلوگیری از ناراحت شدن عوامل و هواداران تیم پرسپولیس، اظهارات کارشناسی خلاف آنچه به آن معتقد است، بیان کند؟

البته در لیگی که سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات با یک اشاره سرپرست پرسپولیس فردی را به جرم توپ رساندن به بازیکن استقلال از زمین بازی اخراج می کند، این اتفاقات بعید نیست همانطور که در سال های گذشته در زمان ریاست مهدی تاج، همه اتفاقات و قوانین به سود آن تیم خاص تغییر کرد. از تاخیر یک ماهه در شروع لیگ به بهانه واهی تجهیز ورزشگاه ها (که هنوز هم عملیاتی نشده) اما با هدف خریدن زمان بیشتر برای هماهنگی کالدرون با پرسپولیس تا وضع قوانین خلق الساعه مثل اهدای سوپرجام به تیمی که همزمان قهرمان حذفی و لیگ شده (با هدف جلوگیری از مواجهه با سپاهان) و تغییر زمان برگزاری سوپرجام از ابتدای فصل به میل باشگاه محبوب آقایان و وضع قانون ناگهانی منع حضور خارجی ها در فوتبال ایران که تنها برای شش ماه اجرا شد تا جلوی بازگشت احتمالی استراماچونی گرفته شود و عدم برگزاری 3 هفته پایانی لیگ به صورت همزمان و ….

همگی در ردیف مصادیق ناراحت نشدن عوامل آن تیم خاص طبقه بندی می شود.

البته تیم مذکور نشان داده توانایی خاصی در قهرمانی در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال دارد چرا که در همان مقطعی که تاج به دلیل بیماری قلبی یا تخلفات خود از صحنه فوتبال کنار رفت، به یکباره قهرمانی های پیاپی آن تیم نیز متوقف شد!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 2 مه 2023 / 10:17 ق.ظ

    افشاریان همان داور … ایه که آذر سال 88 بازی استقلال و پیکان توپی که 1 متر رفته بود بیرونو داخل گرفت و گل پیکان و قبول کرذ و استقلال و بازنده کرد از این جانور هیچگونه توقعی نیست ، اشتباه ما هواداران دیگر تیمها اینه که فساد سیستماتیک و سازمان یافته رو گردن فرد می اندازیم مگه فقط افشاریانه ، رفعتی فاسد مگه قوانین فیزیکو جابجا نمی کرد ، تمام داوران گذشته و الان تو این قضیه هم دستن ، شما نگاه کنید ، از همین داورای الان هر داوری که برا بازی استقلال میزارن حداقل چندین بار تو بازیهای قبلی حق استقلال و خورده ، بجز مسئله داوری تمام موارد بالایی که مطرح کردین ، اینها نشون میده که مشکل از فرد و یه نهاد و دو نهاد نیست ، فراتر از این حرفهاست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید