کد خبر:51711
پ

عصبانیت رسانه های هوادار پرسپولیس از فکت رسانه ای مهدی واعظی مسئول روابط عمومی استقلال

بلافاصله پس از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور و حذف سرخ پوشان تهرانی که در این بازی سیاه پوش شده بودند، مهدی واعظی مسئول روابط عمومی استقلال بدون مزه پرانی علیه رقیب سنتی، صعود تراکتور را تبریک گفت. موضوعی که به مذاق بسیاری از مسئولین رسانه ها و خبرنگارن هوادار پرسپولیس خوش نیامد و این […]

بلافاصله پس از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور و حذف سرخ پوشان تهرانی که در این بازی سیاه پوش شده بودند، مهدی واعظی مسئول روابط عمومی استقلال بدون مزه پرانی علیه رقیب سنتی، صعود تراکتور را تبریک گفت. موضوعی که به مذاق بسیاری از مسئولین رسانه ها و خبرنگارن هوادار پرسپولیس خوش نیامد و این موضوع را نکوهش کردند.

عصبانیت رسانه های هوادار پرسپولیس از فکت رسانه ای مهدی واعظی مسئول روابط عمومی استقلال

آنها معتقد بودند که چرا یک مسئول استقلال که نه ته پیاز این مسابقه بوده و نه سر پیازش، باید به تراکتور تبریک بگوید و داغ دل هواداران پرسپولیس را تازه کند! اما نکته اینجاست که با شکست 7 گله استقلال مقابل الوصل، از بالا تا پائین مسئولین پرسپولیس حتی شخص مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این تیم با مزه پرانی علیه نماینده ایران در یک مصاف بین المللی، دلی از عزا در آوردند و عقده غیبتشان در مسابقات آسیایی را با انواع و اقسام استوری های بی ربط و با ربط خالی کردند. سوال اینجااست که در آن روز مسئولین پرسپولیس کجای پیاز بودند که با نتیجه بازی استقلال و الوصل مزه پرانی کردند؟ حال که واعظی فقط به تراکتوری ها تبریک گفته و هیچ کنایه ای به پرسپولیس نزده، چرا آقایان تا این اندازه ناراحت شده اند؟

نکته کمدی ماجرا این است که مسئول روابط عمومی پرسپولیس در پاسخ به استوری واعظی، موضوع 9 سال شکست ناپذیری پرسپولیس مقابل استقلال را به میان کشید! این در حالیست که پیشتر به چگونگی به وجود آمدن این رکورد توخالی اشاره کرده بودیم که چطور ناداوری در لحظات حساس باعث رقم خورند نتایج دربی در دربی های چند سال اخیر شده است. اما سوال اینجاست که موضوع جام حذفی که استقلال با 8 عنوان قهرمانی پر افتخارترین تیم مسابقات محسوب می شود و اتفاقات در همین 9 سال نیز دوبار توسط همین استقلال در پنالتی مقابل استقلال تن به شکست داده و سنگین ترین شکست 20 سال اخیر پرسپولیس در دربی ها (شکست 3-0 مقابل استقلال) در جام حذفی بوده، چه ارتباطی به رکورد پر ابهام آقایان در لیگ برتر دارد؟ شاید بهتر باشد آقایان در باشگاه پرسپولیس برای تسکین روح و روان خود از شکست دردناک مقابل تراکتور از همان نوشیدنی 7up ی تناول کنند که با آن برای استقلالی ها مزه می ریختند! خنک بنوشید !!!

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید